Βιβλίο για τον ΟΑΣΘ γράφει ο Στέλιος Παππάς με τίτλο «60 χρόνια λαμογιάς και σκανδάλων»
Bιβλίο για τις «παρασπονδίες» που έχουν σημειωθεί όλα αυτά τα χρόνια στον ΟΑΣΘ
Bιβλίο για τις «παρασπονδίες» που έχουν σημειωθεί όλα αυτά τα χρόνια στον ΟΑΣΘ
Bιβλίο για τις «παρασπονδίες» που έχουν σημειωθεί όλα αυτά τα χρόνια στον ΟΑΣΘ, όπως ο ίδιος επισημαίνει, ετοιμάζει ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Flash 99,4» ο κ. Παππάς ανέφερε συγκεκριμένα:
«Να ξέρετε ότι γράφω βιβλίο για τον ΟΑΣΘ με τίτλο “60 χρόνια λαμογιάς και σκανδάλων”. Γι’ αυτό λοιπόν από την άλλη πλευρά να μην είναι πολύ ομιλητικοί γιατί θα τους κοπεί η γλώσσα, όπως κόπηκε και σε κάποιον άλλο κύριο πριν από τρεις εβδομάδες. Ο κύριος αυτός είχε το θράσος να πει ότι κάναμε κατασπατάληση και διαφθορά και τελικά ζήτησε συγγνώμη και πήρε πίσω όλα όσα είχε καταγγείλει. Όποιος έχει τα κότσια λοιπόν να βγει και να πει δημοσίως ότι έγινε αυτό και το άλλο. Θα του απαντήσω κι εγώ ευθέως».
Δίνοντας μια «πρόγευση» – όπως ο ίδιος την χαρακτήρισε – για το περιεχόμενο του βιβλίου, ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε:
«Στη Θεσσαλονίκη σας θυμίζω ότι υπήρχε και τραμ, που αποσύρθηκε επί Καραμανλή. Ταυτόχρονα εκείνη την περίοδο υπήρχε και ένα πολύ δυνατό συνδικαλιστικό κίνημα. Των τραβαγιέρηδων, των σιδηροδρομικών και των καπνεργατών. Η μεγάλη απεργία του ’36, οργανώθηκε από αυτά τα τρία συνδικάτα. Η δε τραβαγιέρηδες είχαν πολύ σημαντική συμμετοχή στην Εθνική Αντίσταση. Μετά τον εμφύλιο, τα τραμ καταργήθηκαν και την ίδια περίοδο δοθήκαν άδειες σε λεωφορειούχους. Ξέρετε πώς δοθήκαν οι άδειες αυτές; Ανάλογα με το αν είχε σφραγίδα στο εκλογικό του βιβλιάριο. Άρα λοιπόν από τα 223 αυτοκίνητα που υπήρχαν τα 170 δόθηκαν βάσει του σχεδίου Μάρσαλ που αποτέλεσε την “αποθέωση της λαμογιάς”. Από εκεί και έπειτα υπάρχει μια ολόκληρη διαδρομή, όπου υποτίθεται ότι τα λεωφορεία τα αγοράζει το κράτος και οι άλλοι παίρνουν μετοχές του φορέα. Ένας φορέας που ξεκινά και δουλεύει χωρίς κανένα οικονομικό και επιχειρηματικό ρίσκο και κάποια στιγμή φτάνει να κερδίζει από 90% έως και 745%».
Σε ερώτηση για την κατάσταση που επικρατεί στη Θεσσαλονίκη αναφορικά με τις συγκοινωνίες, ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημείωσε ότι «κατά τη γνώμη μου το βασικό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι το καθεστώς που προϋπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει και σήμερα. Υπήρχε ένας κρατικοδίαιτος οργανισμός στον οποίο οι περισσότεροι που είχαν άμεσο συμφέρον είναι ακόμη μέσα σε αυτόν, δεν έφυγαν ποτέ, με αποτέλεσμα να κάνουν δύο σαμποτάζ για τα οποία έχουμε κάνει μηνυτήρια αναφορά και η διαδικασία βρίσκεται στο στάδιο της προανάκρισης. Επίσης έχουμε προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για παράνομες κρατικές επιδοτήσεις ύψους 125 εκατομμυρίων μόνο την τελευταία δεκαετία. Και όλα αυτά, πάνε να τα “κουκουλώσουν” αλλά δεν με έχουν μετρήσει καλά».
Facebook Comments