Με… χρονοκαθυστέρηση η παράδοση παιχνιδιών μία ανάσα πριν το Πάσχα
«Δεν δεχόμαστε άλλες παραγγελίες». Αυτό είναι το μήνυμα, που αντικρίζουν τις τελευταίες ώρες όσοι καταναλωτές επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα
«Δεν δεχόμαστε άλλες παραγγελίες». Αυτό είναι το μήνυμα, που αντικρίζουν τις τελευταίες ώρες όσοι καταναλωτές επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα
«Δεν δεχόμαστε άλλες παραγγελίες». Αυτό είναι το μήνυμα, που αντικρίζουν τις τελευταίες ώρες όσοι καταναλωτές επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων παιχνιδιών. Η μετάθεση του φόρτου εργασίας από το φυσικό στα ηλεκτρονικό δίκτυο, ως συνέπεια του γενικευμένου lockdown στην επιχειρηματική δραστηριότητα, σε συνδυασμό με την αδυναμία των εταιρειών κούριερ να ανταπεξέλθουν στο μπαράζ των παραγγελιών, φαίνεται πως έχει προκαλέσει… βραχυκύκλωμα στην αγορά και δη, μία ανάσα από το Πάσχα. «Υπάρχει πρόβλημα με τις εκτελέσεις των παραγγελιών», παραδέχεται σε DailyPost.gr και MarketNews.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών (ΣΕΒΠΑ), κ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας πως το τελευταίο διάστημα έχει αυξηθεί η ζήτηση κυρίως για παιχνίδια… καραντίνας, όπως είναι τα επιτραπέζια ή τα παζλ. Με βάση πρόσφατη έρευνα του Skroutz, άλλωστε, οι πωλήσεις των παζλ καταγράφουν τον μήνα Μάρτιο αύξηση 2675,5%, ενώ στο +448,1% κινούνται το επίμαχο διάστημα και οι αγορές για επιτραπέζια παιχνίδια.
Στο πλαίσιο αυτό, πολλές αλυσίδες αναγκάζονται να αναστείλουν – μέχρι νεωτέρας – τη λήψη παραγγελιών μέσω των e – καταστημάτων τους. «Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών αναστέλλουμε προσωρινά τη δυνατότητα παραγγελίας στο e-shop μας. Κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, ώστε να λάβετε το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες σας. Ευχαριστούμε για την κατανόηση», τονίζει ο «Μουστάκας», που συνεργάζεται με την ACS για την μεταφορά των προϊόντων.
Από χθες, Τρίτη, σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες και ο «Ζαχαριάς», με το σχετικό μήνυμα, που κοσμεί την ιστοσελίδα του, να επισημαίνει: «Θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο για το πότε θα δεχτούμε παραγγελίες». Η αλυσίδα συνεργάζεται από την πλευρά της, με τη Speedex Ταχυμεταφορές .
Για καθυστερήσεις στις παραδόσεις, που ενδέχεται να φτάσουν έως και τις δύο εβδομάδες, προειδοποιούν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους τα Jumbo. «Οι παραγγελίες αποστέλλονται μετά από 16 ημέρες», επισημαίνει σε σχετικό μήνυμα και συνεχίζει: «Λόγω της κατακόρυφης αύξησης των παραγγελιών, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας σήμερα. Ζητούμε την κατανόηση σας, καθώς καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιήσουμε όλους τους πελάτες μας και, ταυτόχρονα, να μειώσουμε τον χρόνο αναμονής των παραγγελιών σας. Προς διευκόλυνσή σας μπορείτε να συνεχίσετε να προσθέτετε προϊόντα στο καλάθι σας για τη μελλοντική σας παραγγελία. Σας παρακαλούμε προσπαθήστε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας αύριο». Το ηλεκτρονικό κατάστημα των Jumbo συνεργάζεται αποκλειστικά με την ICC Courier και την Speedex.
Τέλος, επιπλέον πέντε ημέρες θα χρειαστούν τα «Max Stores», προκειμένου να παραδώσουν τα παιχνίδια, που έγιναν παραγγελία μέσω του e-shop τους, ενώ για καθυστέρηση στις αποστολές από πέντε έως επτά εργάσιμες ημέρες προειδοποιούν τα «PerfectToys».
«Ντου» στις εταιρείες courier
Εφόδους στις εταιρείες courier, προκειμένου να ελέγξει τις καταγγελίες περί αυξήσεων στα τιμολόγια εργασιών τους, πραγματοποιεί τις τελευταίες ημέρες η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή (ΓΓΕΠΚ).
Το πρώτο… ντου έγινε στην ACS κατόπιν ανακοίνωσης του Συλλόγου Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων και της Ένωσης Ελληνικού Βιβλίου, ότι η εταιρεία προχώρησε σε αιφνιδιαστική αλλαγή του τιμοκαταλόγου της, με επιπλέον επιβάρυνση κατά 22,5% από την 1η Απριλίου, αγνοώντας προσφορές, που έχει προτείνει, ακόμη και συμφωνίες σε ισχύ. Ακολούθησε δήλωσε του επικεφαλής του Ομίλου Quest, μητρική της ACS, κ. Θεόδωρου Φέσσα, βάσει της οποίας τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται – εκτός από τη μεγάλη αύξηση της ζήτησης – σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού, που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας. «Η εταιρεία μας, σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες, που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης, θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας, που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική. Συνεπώς, η έκτακτη χρέωση, που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20, δεν θα ισχύσει», ανέφερε χαρακτηριστικά. Επισημαίνεται πως η εταιρεία κοινοποίησε πως θα επιδοτήσει με 0,45 ευρώ, ανά αποστολή, τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις – καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κ.λπ.
Ακολούθησε η έφοδος στα γραφεία της Γενικής Ταχυδρομικής, με τις καταγγελίες να κάνουν λόγο για αυξήσεις 20% στα τιμολόγιά της. «Η αλήθεια είναι ότι αυτή την περίοδο έχουμε λίγη δουλειά παραπάνω και όλοι όσοι δουλεύουμε στη Γενική Ταχυδρομική – ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στη διαλογή και διανομή πακέτων – καταβάλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε να είμαστε συνεπείς απέναντι σε όσους μας εμπιστεύονται», τονίζεται σε ανακοίνωση και προστίθεται: «Δεν τα καταφέρνουμε πάντοτε, αλλά καθημερινά προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε στις έκτακτες συνθήκες, που έχουν φέρει σοβαρές ανατροπές στη δουλειά και τη ζωή μας».
Αγγελική Βελεσιώτη
Facebook Comments