Μάσκες (και) «διά χειρός» Playmobil
Στη «μάχη» της μάσκας έχει ριχτεί ήδη από τις αρχές του περασμένου μήνα και η Playmobil, προσφέροντας από σήμερα στους καταναλωτές
Στη «μάχη» της μάσκας έχει ριχτεί ήδη από τις αρχές του περασμένου μήνα και η Playmobil, προσφέροντας από σήμερα στους καταναλωτές
Στη «μάχη» της μάσκας έχει ριχτεί ήδη από τις αρχές του περασμένου μήνα και η Playmobil, προσφέροντας από σήμερα στους καταναλωτές των χωρών, στις οποίες δραστηριοποιείται – μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – μία εναλλακτική επιλογή προστασίας από τον κορονοιό: το επαναχρησιμοποιούμενο «Κάλυμμα Μύτης και Στόματος».
«Ο Όμιλος Brandstätter, αξιοποιώντας την πολύχρονη τεχνογνωσία του στα πλαστικά, παρουσίασε το προιόν και αφού πρώτα το διένειμε στους εργαζόμενους των εταιρειών του σε όλο τον κόσμο, πλέον προχωρά στη διάθεση του και για το ευρύ καταναλωτικό κοινό», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται: «Η συστηματική χρήση του καλύμματος μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μείωση του ρυθμού εξάπλωσης του ιού μέσω των σταγονιδίων, ενώ για κάθε ένα κάλυμμα, που πωλείται, θα διατίθεται ένα ευρώ για την υποστήριξη του έργου φορέων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, που δραστηριοποιούνται για την αντιμετώπιση του κορονοϊού ή άλλων σημαντικών κοινωνικών σκοπών».
Όπως εξηγούν σε DailyPost.gr και MarketNews.gr στελέχη της Playmobil Hellas, η απόφαση του γερμανικού Ομίλου να ξεκινήσει την παραγωγή του επίμαχου προιόντος ήρθε ως απόρροια της ανάγκης να καλύψει πρωτίστως τις ανάγκες του προσωπικού. Επισημαίνεται πως διανέμει τα προιόντα της σε περίπου 100 χώρες παγκοσμίως, απασχολώντας περισσότερους από 4.600 ανθρώπους. «Στην Ελλάδα είμαστε περί τα 60 άτομα», σημειώνουν χαρακτηριστικά, αποκαλύπτοντας πως σε πρώτη φάση η διάθεση στο ευρύ κοινό θα γίνεται είτε ηλεκτρονικά (μέσω email στη διεύθυνση [email protected]) είτε από το κατάστημα Playmobil FunPark στην Κηφισιά. «Με το λιανεμπόρια να επανέρχεται σταδιακά σε λειτουργία θα ξεκινήσουμε τις επαφές με τους συνεργάτες μας, προκειμένου οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να βρουν το κάλυμμα στα ίδια καταστήματα, από τα οποία προμηθεύονται το αγαπημένο τους παιχνίδι», προσθέτουν.
Όσον αφορά στην τιμή, αυτή έχει οριστεί στα 4,99 ευρώ, με το ένα ευρώ εκάστης πώλησης να πηγαίνει για την υποστήριξη του έργου φορέων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, που δραστηριοποιούνται για την αντιμετώπιση του κορονοϊού ή άλλων σημαντικών κοινωνικών σκοπών. «Η Playmobil Hellas θα προσφέρει το ποσό στο σύλλογο ‘ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ’, με τον οποίο έχει μία σταθερή συνεργασία από το 2012, στο πλαίσιο του κοινωνικού προγράμματος PLAYMOBIL play & give. Μέχρι και τα τέλη του 2020, μάλιστα, η εταιρεία μας θα έχει προσφέρει 200.000 ευρώ για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου», καταλήγουν τα παραπάνω στελέχη.
Οδηγίες Χρήσης
Ο χρήστης τοποθετεί ένα φίλτρο στο κάλυμμα πριν από κάθε χρήση. Πολλά απορροφητικά υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φίλτρα, όπως, για παράδειγμα, ένα χαρτομάντιλο. Κάθε προϊόν περιλαμβάνει 10 χαρτομάντιλα και δίνει τη δυνατότητα για τη δημιουργία έως και 40 φίλτρων. Η μάσκα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς φίλτρο, και πρέπει να καθαρίζεται σχολαστικά μετά από κάθε χρήση για λόγους υγιεινής. Όταν φορεθεί το κάλυμμα, η μύτη και το στόμα πρέπει να έχουν καλυφθεί πλήρως. Η μάσκα στερεώνεται στο πρόσωπο με ένα λάστιχο, έτσι ώστε να μην μπορεί να φύγει από τη θέση της κατά την κίνηση. Ακόμα και με τη χρήση του καλύμματος, είναι σημαντικό να θυμάται κανείς ότι πρέπει να τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής, όπως είναι η απόσταση ασφαλείας που ορίζουν οι αρχές. Μετά τη χρήση του το φίλτρο πρέπει να αφαιρεθεί και να απορριφθεί, ενώ το κάλυμμα πρέπει να καθαριστεί πολύ προσεκτικά με ζεστό νερό και σαπούνι, πριν περάσουν 10 ώρες από τη χρήση του.
Μαζική… στροφή στην κατασκευή υγειονομικού υλικού
Η Playmobil, που είναι γνωστή παγκοσμίως για την ομώνυμη φιγούρα των 7,5 εκατ., δεν είναι ο μοναδικό Όμιλος, που αποφάσισε να στραφεί στην κατασκευή υγειονομικού υλικού.
Προστατευτικό εξοπλισμό προσφέρει και η, επίσης, γερμανική Volkswagen, ενώ στην Ιταλία η Calzedonia, για παράδειγμα, που έχει υπό την «ομπρέλα» της τα brands Intimissimi, Tezenis και Falconeri, μετέτρεψε μερικά από τα εργοστάσιά της σε μονάδες παραγωγής μασκών και νοσοκομειακών στολών, συμβάλλοντας από την πλευρά της, στη μάχη, που δίνουν γιατροί και νοσηλευτές στη γειτονική χώρα.
Το δικό της λιθαράκι, με την παραγωγή μασκών, δίνει και η Chanel στη Γαλλία.
Στην χώρα μας, πέραν της Lariplast και της «Πλαστικά Θράκης», που, όπως έγινε γνωστό, έχουν ήδη ξεκινήσει την διάθεση προστατευτικού υλικού, πολλές είναι οι βιομηχανίες – μικρές, αλλά και μεγαλύτερες – που έχουν αρχίσει να παράγουν στις εγκαταστάσεις τους είδη ατομικής προστασίας. Μία εξ αυτών είναι και η BIC Violex, η οποία διατηρεί πέντε εργοστάσια στον Άγιο Στέφανο Αττικής.
Facebook Comments