Μια καμπάνια με το βλέμμα και στο 2021
Προφανώς, όταν βγάζεις ένα διαφημιστικό σποτ το καλοκαίρι στη διεθνή αγορά θες να προσεγγίσεις τουρίστες
Προφανώς, όταν βγάζεις ένα διαφημιστικό σποτ το καλοκαίρι στη διεθνή αγορά θες να προσεγγίσεις τουρίστες
Προφανώς, όταν βγάζεις ένα διαφημιστικό σποτ το καλοκαίρι στη διεθνή αγορά θες να προσεγγίσεις τουρίστες. Αυτό επιδιώκει και η χώρα μας με την καμπάνια που παρουσιάστηκε χθες στην Αίγλη του Ζαππείου. Ήταν ένα σποτ που δεν ήταν πομπώδες. Δεν είχε φανφάρες, ούτε live your myth in Greece. Ήταν απλό, λιτό, κομψό και καλοκαιρινό. Βοήθησε και το τζιτζίκι που έπαιζε στο background…
Είναι ένα σποτ που δεν πρέπει να αρέσει στην εσωτερική αγορά, αλλά στην αγορά του εξωτερικού. Πρέπει να το δει κάποιος στην τηλεόραση ή στο κινητό του και να σκεφτεί τι είναι η Ελλάδα και γιατί αξίζει να έρθει. Είτε φέτος, είτε του χρόνου. Καθώς, στην Αίγλη χθες το βράδυ, οι παριστάμενοι δεν είχαν υψηλές προσδοκίες. Όπως έλεγε εις εξ αυτών, αν έχουμε φέτος το 20-30% των περυσινών αφίξεων και εσόδων θα είμαστε καλά.
Η καμπάνια που δρομολογείται, λοιπόν, έχει σαφώς το βλέμμα στραμμένο και στο 2021 και το 2022. Άλλωστε, το νέο ελληνικό brand που δομείται πρέπει να είναι διαρκές, να αντέχει στον χρόνο. Ως τμήμα του πρέπει να λογίζεται και αυτή η λιτή καμπάνια. Η επιτυχία της, βεβαίως, και θα κριθεί. Είναι, όμως, μια κομψή και διακριτική προσθήκη στη βιτρίνα ενός όλο και πιο ισχυρού brand, όπως το ελληνικό, στις διεθνείς αγορές.
Ο εξ απορρήτων
Facebook Comments