Με επιτάχυνση 0-100 km / h σε 7,9 δευτερόλεπτα, το Nissan LEAF ξεπέρασε τη φωτιά και τον άνεμο. Σε ένα τεστ άνευ προηγουμένου, το Nissan LEAF, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα (EV) μαζικής παραγωγής στον κόσμο, “αναμετρήθηκε” σε ταχύτητα με τα ισχυρά στοιχεία της φύσης, την φωτιά και τον άνεμο.
Σε μια ελεγχόμενη περιοχή στην παραλία Samroiyod της Ταϊλάνδης, η Nissan συμμετείχε σε μια πρόκληση, μήκους ενός χιλιομέτρου, τοποθετώντας το Nissan LEAF δίπλα από τη φωτιά και τον άνεμο, εκμεταλλευόμενη την “γραμμή πυρός” ενός πυροτεχνικού και τις ικανότητες ενός πρωταθλητή στο kite surfing, προκειμένου να δει ποιος θα φτάσει πρώτος στην γραμμή του τερματισμού.
Η πρόκληση είχε σχεδιαστεί για να αλλάξει την αντίληψη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι δυναμικά ή συναρπαστικά. Η Nissan, παγκόσμιος ηγέτης στην ηλεκτρική κινητικότητα και τις καινοτόμες τεχνολογίες, θέλησε να καταρρίψει αυτήν την εκδοχή με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Το Nissan LEAF, με επιτάχυνση 0- 100 km / h σε 7,9 δευτερόλεπτα, κατάφερε να βγει μπροστά από τους επιδόξους “ανταγωνιστές” του.
«Χωρίς αμφιβολία, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος με την μεγαλύτερη περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Και με αυτήν την πρόκληση, στοχεύουμε στο να δείξουμε ότι το Nissan LEAF είναι συναρπαστικό, όχι μόνο λόγω μηδενικών εκπομπών, αλλά και ως ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο με επιτάχυνση που προκαλεί ενθουσιασμό και με δυναμική οδήγηση που μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση », δήλωσε ο Nirmal Nair, Αντιπρόεδρος Marketing, Nissan Asia & Oceania.
Το “μυστικό” για την ισχυρή επιτάχυνση του Nissan LEAF, βρίσκεται σ το e-Powertrain που τροφοδοτεί το όχημα και εξαλείφει την ανάγκη για κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ισχύς μεταφέρεται κατευθείαν στους τροχούς για άμεση επιτάχυνση, καθιστώντας τα EVs πιο γρήγορα στην εκκίνηση, με ομαλή κύλιση και άμεση απόκριση. Το Nissan LEAF, με περισσότερες από 470.000 πωλήσεις παγκοσμίως μέχρι σήμερα, κατάφερε να νικήσει, σε αυτόν τον αγώνα, τόσο τη φωτιά όσο και τον άνεμο λόγω του ελαφρού, συμπαγούς και εξαιρετικά αποδοτικού συστήματος ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης, το οποίο παράγει εξαιρετικά χαμηλές δονήσεις, αλλά και στιγμιαία ροπή.
Facebook Comments