Mε περισσότερες από έξι εκατομμύρια πωλήσεις, το Volkswagen Tiguan είναι το πιο επιτυχημένο Sports Utility Vehicle στην Ευρώπη και ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις παγκοσμίως. Το 2019, ήταν και πάλι το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας και ολόκληρου του Volkswagen Group, με περίπου 911.000 μονάδες να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής. Σήμερα, η Volkswagen παρουσιάζει το νέο Tiguan, το οποίο φιλοδοξεί να παραμείνει στην κορυφή με προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης, ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας. 
 
Ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός. Το νέο εμπρός τμήμα είναι ένα από τα βασικά οπτικά χαρακτηριστικά του νέου Tiguan. Η νέα, ευρύτερη μάσκα με προβολείς LED, χαρίζει στο νέο Tiguan μια πολύ πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, φέρνοντάς το οπτικά πολύ κοντά στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, με το νέο σήμα Volkswagen τοποθετημένο κεντρικά. Επανασχεδιασμένοι οι προφυλακτήρες ενώ στο πίσω μέρος, το όνομα «Tiguan» βρίσκεται τώρα σε εμφανή κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Το «4MOTION» στο πίσω μέρος των τετρακίνητων μοντέλων έχει επίσης επανασχεδιαστεί.
 
 Ξεχωρίζει το plug-in υβριδικό eHybrid. Η σημαντικότερη προσθήκη στη γκάμα του νέου Tiguan είναι το νέο Tiguan eHybrid με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα 245 PS (180 kW). Το Tiguan eHybrid εκκινεί πάντα στο E-MODE, τη βελτιωμένη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης, με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. To όχημα μπορεί να καλύψει με ηλεκτροκίνηση περίπου 50 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες μέσες ημερήσιες διαδρομές θα καλύπτονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.  
 
Το νέο Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ηλεκτρική λειτουργία για ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα. Στην υβριδική λειτουργία, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία GTE, με τον ηλεκτροκινητήρα να παρέχει επιπλέον ώθηση, ενεργοποιείται από ένα κουμπί δίπλα στο αυτόματο κιβώτιο DSG. Σε λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο TSI παρέχουν συνδυαστικά τη μέγιστη ισχύ του συστήματος του Tiguan eHybrid. Προηγμένοι κινητήρες TDI EVO. Οι δημοφιλείς κινητήρες TDI του Tiguan εξοπλίζονται με δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR στη σειρά, ο καθένας με το δικό του AdBlue.
 
Ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, η διπλή δοσολογία διασφαλίζει ότι ένας από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας. Αυτό διευκολύνει την εξαιρετικά αποτελεσματική επεξεργασία καυσαερίων, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε νερό και αβλαβές άζωτο. Πρόσθετα δυναμικά χαρακτηριστικά R. Ο κινητήρας TSI απόδοσης 320 PS, είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας στην οικογένεια Tiguan. Οι μηχανικοί της Volkswagen R έχουν εξελίξει τον EA888 evo4 – η τελευταία έκδοση του Performance TSI – για το νέο Tiguan R. Επιπλέον, έχει αναπτυχθεί ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, που ονομάζεται «R-Performance Torque Vectoring», με έλεγχο κατανομής ροπής. Το σύστημα κατανέμει ακαριαία και ανεξάρτητα την κινητήρια ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα καθώς και του αριστερού και του δεξιού πίσω τροχού. Έως και 100% της ροπής κίνησης μπορεί να κατευθυνθεί στον τροχό στο εξωτερικό της στροφής, οδηγώντας σε αισθητά πιο ευέλικτο, ακριβή και δυναμικό χειρισμό του οχήματος. 
 
 Το νέο Tiguan αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Facebook Comments