Vodafone: Πως θα «γεφυρωθούν» οι φυλετικές διακρίσεις στο εγχώριο επιχειρείν
Τα βήματα, που καλούνται να υλοποιήσουν πολιτεία και εταιρείες, προκειμένου να «γεφυρωθεί» το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στο εγχώριο επιχειρείν
Τα βήματα, που καλούνται να υλοποιήσουν πολιτεία και εταιρείες, προκειμένου να «γεφυρωθεί» το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στο εγχώριο επιχειρείν
Τα βήματα, που καλούνται να υλοποιήσουν πολιτεία και εταιρείες, προκειμένου να «γεφυρωθεί» το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στο εγχώριο επιχειρείν, αναδεικνύει η Vodafone.
Πιο αναλυτικά, σε έρευνα με τίτλο «BreakingtheGlassCeiling», που μελετά τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις, σημειώνει τα εξής:
Η πολιτεία χρειάζεται να προχωρήσει στη θεσμοθέτηση αδειών γονεϊκότητας, αλλά και κινήτρων, για τις επιχειρήσεις, που εφαρμόζουν αποτελεσματικές πολιτικές ισότητας, στη συστηματική ενσωμάτωση των πεδίων STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και στην υλοποίηση δράσεων, που στοχεύουν στην ενίσχυση της ενασχόλησης των κοριτσιών με STEM αντικείμενα.
Όσον αφορά στις επιχειρήσεις, η υιοθέτηση πρακτικών για την αντιμετώπιση των έμφυλων διακρίσεων βασίζεται στην καλλιέργεια ενδοεταιρικής κουλτούρας, που ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα και την ενδυνάμωση των εργαζομένων, καθώς και τη διαφάνεια και στοχοθέτηση ως προς την αντιπροσώπευση των γυναικών σε ένα οργανισμό. Ακόμη, σημαντικές για κάθε επιχείρηση, είναι πολιτικές και προγράμματα, που εξασφαλίζουν τη συμφιλίωση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, την καταγραφή εκπαιδευτικών αναγκών, τη διευκόλυνση ευέλικτων μορφών εργασίας, την πρόσβαση των γυναικών στην τεχνολογία, αλλά και την ενδυνάμωση τους μέσω συνεχούς εκπαίδευσης και μέσω της ανάδειξης γυναικείων προτύπων.
«Στη Vodafone πήραμε την πρωτοβουλία για την εκπόνηση αυτής της έρευνας, στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας ίσων ευκαιριών. Διαχρονικά, επενδύουμε σε εταιρικές πολιτικές και πρωτοβουλίες, που στοχεύουν στην ενίσχυση των γυναικών ως προς την ανάληψη ηγετικών θέσεων στη Vodafone Ελλάδας, την εξισορρόπηση της επαγγελματικής και προσωπικής τους ζωής, την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ, παράλληλα, υποστηρίζουμε προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς με επίκεντρο τη γυναίκα», τονίζει στο MarketNews.gr. η Head of Corporate Affairs της εταιρείας, κυρία Νικόλ Ιωαννίδη και προσθέτει: «Η υλοποίηση αυτής της έρευνας αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο, στο οποίο επενδύουμε, με στόχο να χαρτογραφήσουμε τις συνθήκες στην Ελλάδα σε θέματα έμφυλων διακρίσεων, αλλά πρωτίστως, προκειμένου να ξεκινήσουμε τη συζήτηση και να κινητοποιήσουμε επιχειρήσεις και φορείς ως προς την υιοθέτηση πρακτικών, που θα ‘σπάσουν’ τη γυάλινη οροφή και θα ενισχύσουν τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις. Στην Vodafone εφαρμόζουμε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο πολιτικών για τη στήριξη και ενδυνάμωση των γυναικών, ενώ ενισχύουμε τη συμμετοχή τους σε διοικητικές θέσεις. Σήμερα, το 36% των διευθυντικών στελεχών στην εταιρεία είναι γυναίκες, ενώ σε επίπεδο ανώτατης διοίκησης οι γυναίκες εκπροσωπούνται σε ποσοστό 60%».
Τα ευρήματα της έρευνας
Έμφυλες διακρίσεις:
Ενασχόληση των γυναικών με την τεχνολογία:
Δεξιότητες, εκπαίδευση και ανάπτυξη:
Μισθολογικό χάσμα:
Bία και παρενόχληση στην εργασία:
Άλλα στοιχεία:
Αξίζει να αναφερθεί πως η επίμαχη έρευνα διενεργήθηκε με πρωτοβουλία της Vodafone, τη συμβολή και επιμέλεια του Alba Graduate Business School, The American College of Greece και του Οργανισμού για την Επαγγελματική Ενδυνάμωση των Γυναικών WomenOnTop.
Αγγελική Βελεσιώτη
Facebook Comments