Η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά στην Ευρώπη την υψηλών επιδόσεων νέα Mustang Mach-E GT, η οποία έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε χρόνο 3,7 δευτερόλεπτα.  
 
Στην πράξη, κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία δεν μπορεί να επιταχύνει ταχύτερα από τη νέα Mustang Mach-E GT, ένα προηγμένο SUV που διαθέτει τετρακίνηση και τροφοδοτείται από μπαταρία και ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 465 ίππων. 
 
Η Mustang Mach-E GT θα υποστηρίζεται από ένα κορυφαίο στη βιομηχανία οικοσύστημα που εξασφαλίζει διαρκή πρόσβαση σε σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη – γεγονός που εξασφαλίζει στους οδηγούς απόλυτη ξεγνοιασιά. 
 
Η Ford ανακοίνωσε ότι οι αγοραστές της Mustang Mach-Ε- που θα προβούν σε παραγγελία του μοντέλου από φέτος μέχρι και το 2021 θα μπορούν να απολαμβάνουν πέντε χρόνια δωρεάν πρόσβαση 2 στο Δίκτυο Φόρτισης FordPass, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 25% σε λιγότερο από ένα χρόνο και τώρα περιλαμβάνει πάνω από 155.000 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.   
 
Επιπρόσθετα, οι πελάτες της Mutang Mach-E θα επωφελούνται από τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης2 για ένα χρόνο στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας IONITY που τώρα έχει δημιουργήσει πάνω 270 σταθμούς με στόχο ο αριθμός αυτός να φτάσει τους 400 μέχρι το τέλος της χρονιάς. 
 
  Ένα σύστημα κίνησης αποτελούμενο από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν ισχύ 465 ίππων κατανέμει τη διαθέσιμη ροπή των 830 Nm ανεξάρτητα στον εμπρός και πίσω άξονα για ακόμα πιο άμεση απόκριση. Η επιτάχυνση 0-100 km/h της νέας Mustang Mach-E GT είναι εφάμιλλη με εκείνη του Tesla Model Y. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 200 km/h. Η Mustang Mach-E GT περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό της μία μπαταρία 88 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) με προβλεπόμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο WLTP έως 500 km4. 
 
Το μοντέλο υποστηρίζεται από το σύστημα Intelligent Range, το οποίο έχει την ικανότητα να προβλέπει με μεγαλύτερη ακρίβεια την αυτονομία που απομένει αξιοποιώντας δεδομένα, όπως οι προηγούμενες συνήθειες του οδηγού, οι καιρικές προβλέψεις, αλλά και δεδομένα από άλλες Mustang Mach-E.   
 
Η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι η βασική Mustang Mach-E στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και τετρακίνηση έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα5 – επίδοση εφάμιλλη με εκείνη του Tesla Model Y Long Range – και προβλεπόμενη ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο WLTP έως 540 km.  Η Ford πιστεύει ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για ένα πιο αποδοτικό ενεργειακά μέλλον είναι η προσφορά μιας ευρείας γκάμας εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης. Η Ford λανσάρει για το λόγο αυτό 17 νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς. 
 
Εν τω μεταξύ, η πολυσυλλεκτική γκάμα υβριδικών οχημάτων της Ford βοηθά περισσότερους πελάτες να μειώνουν το κόστος καυσίμου, ενώ συγχρόνως υποστηρίζει τις πρωτοβουλίες για καθαρό ατμοσφαιρικό αέρα και συνεισφέρει στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.  Το 75% των μοντέλων Puma που πωλήθηκαν τον φετινό Αύγουστο εξοπλίζονταν με τον ήπια υβριδικό κινητήρα EcoBoost 48-volt. 
 
Το ίδιο διάστημα, το 55% των πωλήσεων του νέου Kuga αποτελούνταν από εκδόσεις Plug-In Hybrid.  Μία δοκιμή επί Βρετανικού εδάφους με 20 αντίτυπα του Transit Custom Plug-In Hybrid van που κάλυψαν πάνω από 240.000 km, έδειξε ότι το 75% της χιλιομετρικής κάλυψης του στόλου στο Κεντρικό Λονδίνο ολοκληρώθηκε με χρήση αμιγούς ηλεκτροκίνησης – μειώνοντας δραστικά έτσι τις εκπομπές ρύπων στο κέντρο της πόλης.  
 
Οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις των Ford S-MAX και Galaxy προστίθενται σε εκείνες του Mondeo Hybrid από τις αρχές τις επόμενης χρονιάς μετά από επένδυση ύψους 42 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας, συμπεριλαμβανομένης μιας προηγμένης εγκατάστασης για συναρμολόγηση μπαταριών
 

Facebook Comments