Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο προϊόντων και υπηρεσιών για ιδιώτες & επιχειρήσεις
Η Eurobank θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών
Η Eurobank θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών
Η Eurobank θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών, αξιοποιώντας όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e–Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.
Εν μέσω των νέων περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας λειτουργεί κανονικά και παραμένει στη διάθεση του κοινού, σε όλη την επικράτεια, με την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία εργαζομένων και πελατών. Ωστόσο, η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.
Αξιοποιώντας την υψηλή ψηφιακή ετοιμότητά της, μετά από πολυετείς επενδύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου, ήδη από το πρώτο lockdown, η Eurobank επέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και μεγάλη προσαρμοστικότητα, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε συνθήκες ασφάλειας για όλους. Μάλιστα, η Τράπεζα διακρίθηκε από το διεθνούς φήμης περιοδικό Global Finance ως “Distinguished Crisis Leader for 2020” για τις ενέργειες που πραγματοποίησε για υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της και την υποστήριξη που προσέφερε στους πελάτες και την κοινωνία ενώ, επιπλέον, αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα» (Best Consumer Digital Bank in Greece) για το 2020, για τρίτη διαδοχική χρονιά.
Η ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα την αισθητή αύξηση του ψηφιακού πελατολογίου της Τράπεζας.
Οι ιδιώτες πελάτες έχουν τις εξής δυνατότητες για την κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών:
Οι επιχειρήσεις έχουν μεταξύ άλλων τις εξής δυνατότητες:
Η Eurobank και όλο το προσωπικό της, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουν επιλέξει να βρίσκονται σταθερά δίπλα στους πελάτες, αξιοποιώντας κάθε τεχνολογική δυνατότητα με στόχο το διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Ειδικότερα στις σημερινές συνθήκες, η χρήση του ολοκληρωμένου μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, συμβάλλει στην ανάσχεση της πανδημίας μέσω της μείωσης των μετακινήσεων._
Facebook Comments