Ρεκόρ τηλεθέασης για την ΕΡΤ2 – Τι ποσοστά έκανε η εκπαιδευτική τηλεόραση
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε χθες, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου, η ΕΡΤ2 λόγω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης του υπουργείου Παιδείας
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε χθες, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου, η ΕΡΤ2 λόγω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης του υπουργείου Παιδείας
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε χθες, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου, η ΕΡΤ2 λόγω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης του υπουργείου Παιδείας, που άρχισε να μεταδίδεται πάλι στη δημόσια τηλεόραση από τις 9:00 έως τις 12:00.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, κατά τη διάρκεια του τρίωρου συντονίστηκαν περισσότερα από 278.000 παιδιά, για να παρακολουθήσουν κάποιο από τα μαθήματα που μετέδωσε η εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου Παιδείας, ποσοστό που έφτασε στο 51,6% της τηλεθέασης στις ηλικίες 4-14 ετών.
Η ΕΡΤ2, στη διάρκεια του τρίωρου, έκανε ρεκόρ τηλεθέασης και στον γενικό πληθυσμό, καθώς, όπως προκύπτει, την εκπαιδευτική τηλεόραση παρακολούθησαν μαζί με τα παιδιά τους και δεκάδες χιλιάδες γονείς.
Συγκεκριμένα, η ΕΡΤ2, από τις 9:00 έως τις 12:00, κατέγραψε μέση τηλεθέαση 10,5%, δηλαδή μεγαλύτερο ποσοστό ακόμη και από ψυχαγωγικές εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης που μεταδίδονται την ίδια ώρα.
Από τα αναλυτικά στοιχεία της Nielsen προκύπτει, επίσης, ότι τη μεγαλύτερη απήχηση είχαν τα μαθήματα που απευθύνονται στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, τα οποία μεταδίδονται από τις 9:00 έως τις 11:00. Σε αυτό το δίωρο, η ΕΡΤ2 κατέγραψε τηλεθέαση 50,4% στις ηλικίες 4-14 και στον γενικό πληθυσμό 11,7%, καθώς τα μαθήματα που μεταδόθηκαν τα παρακολούθησαν για κάποιο διάστημα, μαζί με τα παιδιά τους, περισσότεροι από 200.000 γονείς.
Υπενθυμίζεται, ότι η εκπαιδευτική τηλεόραση θα συνεχιστεί όλο το χρονικό διάστημα που θα παραμείνουν τα σχολεία κλειστά, ενώ πολύ σύντομα θα εμπλουτιστεί και με νέα μαθήματα, τα οποία ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας.
Τα μαθήματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης είναι διαθέσιμα και στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, το ERTFLIX, στην κατηγορία Παιδικά / Μαθαίνουμε στο σπίτι.
Facebook Comments