Οδηγούμε Mitsubishi Space Star – 1.2 80 PS MIVEC
Διατηρώντας και ενισχύοντας τον χαρακτήρα που του έδωσαν εξαρχής οι δημιουργοί του, οι οποίοι έδωσαν προτεραιότητα στην άνεση και την ευκολία χρήσης
Διατηρώντας και ενισχύοντας τον χαρακτήρα που του έδωσαν εξαρχής οι δημιουργοί του, οι οποίοι έδωσαν προτεραιότητα στην άνεση και την ευκολία χρήσης
Υποβλήθηκε πρόσφατα σε ένα εκτεταμένο “facelift”, με ανασχεδιασμένο ολόκληρο το μπροστινό τμήμα του εμπρός από το παρμπρίζ και απέκτησε ένα νέο προφυλακτήρα πίσω και νέα σχεδίαση των πίσω φώτων.
Στο πρακτικό εσωτερικό, που είναι προσεγμένο κατασκευαστικά, υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροπράγματα και γενικά σωστή εργονομία, με μια ικανοποιητική θέση οδήγησης. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 156 λίτρων με την εταζέρα στη θέση της και τοποθετημένο το (στάνταρ) αφαιρούμενο διπλό δάπεδο με το αποθηκευτικό «κουτί» από κάτω, το οποίο χωράει πολλά επιπλέον πράγματα μικρού μεγέθους. Εφόσον αφαιρεθεί αυτό το δάπεδο η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανεβαίνει στα 210 λίτρα, μέγεθος ικανοποιητικό για την κατηγορία. Αυτή η «διπλή» διαρρύθμιση είναι φυσικά ένα στοιχείο που ενισχύει σημαντικά την πρακτικότητα του αυτοκινήτου.
Η τιμή του Space Star 1.2 ξεκινάει από 13.450 ευρώ(έκδοση δοκιμής 14.750), με ένα πραγματικά πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού για την κατηγορία, στη λίστα του οποίου προστέθηκαν μετά την ανανέωση αρκετά συστήματα ασφαλείας. Ο βασικός στάνταρ εξοπλισμός του 1.2 περιλαμβάνει ESP με hill
Κινητήρας-κιβώτιο
Ο 3κύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας 1.2 με τους 80 ίππους ανταποκρίνεται πολύ άνετα στις ανάγκες του αυτοκινήτου σε αστική κρίση, αλλά και, χάρη στη μεγαλύτερη ισχύ του σε σχέση με τον χιλιάρη, σε κάποιες μετακινήσεις λίγο πιο έξω από το αστικό περιβάλλον, προσφέροντας αποδεκτές επιδόσεις να κάτι τέτοιο (0-100 χλμ./ώρα σε 12,8). Χαρακτηριστικό στοιχείο του, που κάνει και πιο εύκολη και την οδήγηση μέσα στην κυκλοφορία, είναι η πολύ καλή ελαστικότητά του, κάτι που παραδοσιακά ήξεραν να πετυχαίνουν οι μηχανικοί της Mitsubishi στους κινητήρες τους. Αυτό επιτρέπει και τη σχεδόν συνεχή χρήση του σε χαμηλές έως μεσαίες στροφές, περιορίζοντας έτσι και το θόρυβο στο εσωτερικό. Η συνεργασία του με το εύχρηστο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σωστή και το σύνολο επιτρέπει τη συγκράτηση της κατανάλωσης σε πολύ λογικά επίπεδα (η μέση τιμή της για όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας, με χρήση σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον ήταν κάτω από 7 λίτρα/100 χλμ.
Οδηγώντας
Προσφέροντας απολύτως ικανοποιητική άνεση για αυτοκίνητο πόλης, το Space Star δεν κουράζει στους κακούς δρόμους της Αθήνας, ενώ το μικρό του μέγεθος προσφέρει και την απαραίτητη ευελιξία. Αλλά και βγαίνοντας λίγο πιο έξω, δεν προβληματίζει με τη συμπεριφορά του, που είναι απολύτως προβλέψιμη, με καλό κράτημα για μικρό αυτοκίνητο, προοδευτικές αντιδράσεις και επαρκή φρένα. Μόνο η αίσθηση του τιμονιού είναι μέτρια, αλλά αυτό βέβαια ελάχιστα απασχολεί τον οδηγό στην καθημερινή κίνηση της πόλης, όπου κυρίως τον ενδιαφέρει να είναι το τιμόνι ελαφρύ, ώστε να μη κουράζει στους επιτόπιους ελιγμούς και στο παρκάρισμα.
Facebook Comments