Δοκιμάζουμε Peugeot 2008 – 1.5 BlueHDi 130
Το μικρό crossover της Peugeot το 2008 δεν «συγγενεύει» απλώς τεχνολογικά με το 208, αλλά προσφέρει αντίστοιχου επιπέδου ποιότητα και τεχνολογία
Το μικρό crossover της Peugeot το 2008 δεν «συγγενεύει» απλώς τεχνολογικά με το 208, αλλά προσφέρει αντίστοιχου επιπέδου ποιότητα και τεχνολογία
Το σημαντικό με το 2008 είναι ότι δεν προσφέρει απλώς την παραδοσιακή καλή εικόνα των Peugeot στο δρόμο, αλλά είναι ένα συνολικά εξαιρετικό μικρό crossover, που εκτός από πολύ καλή οδική συμπεριφορά και υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης προσφέρει ένα λειτουργικό και ιδιαίτερα ποιοτικό εσωτερικό και είναι πλούσια εξοπλισμένο, ανταποκρινόμενο έτσι με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές προσδοκίες που έχουν όσοι περνούν από ένα σεντάν ή χάτσμπακ μεγαλύτερης κατηγορίας σ ένα μικρό crossover, είτε γιατί έτσι τους βολεύει, είτε γιατί αυτή είναι η μόδα, περιμένοντας αναπόφευκτα και τις υπηρεσίες που είχαν συνηθίσει να έχουν από τα αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας.
Tο 2008, που φιλοξενεί χωρίς πρόβλημα τέσσερα ενήλικα άτομα, έχοντας κι ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με χωρητικότητα που φτάνει τα 405 λίτρα (+29 λίτρα κάτω από το δάπεδο, που είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέσεις στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής μας, στοιχείο που ενισχύει ακόμα περισσότερο την πρακτικότητά της). Επαρκείς επίσης είναι και οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό, στοιχείο επίσης σημαντικό για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται και για κίνηση εκτός πόλης. Η ποιότητα κατασκευής είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και η γενική εργονομία σωστή, με μία καλή θέση οδήγησης και μοναδικό μειονέκτημα την άβολη θέση του χειριστηρίου του cruise control, που είναι πίσω από το τιμόνι και δεν το βλέπεις καθόλου, τη στιγμή που πρόκειται για ένα χειριστήριο το οποίο χρησιμοποιείται με το αυτοκίνητο εν κινήσει! Από την άλλη πλευρά ο ψηφιακός τρισδιάστατος πίνακας οργάνων ( που εμφανίζεται πάνω από το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι των Peugeot) και η κεντρική οθόνη στο ταμπλό προσφέρουν μια εικόνα hi tech, που συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής.
Κινητήρας-κιβώτιο
Έχοντας ήδη δοκιμάσει το νέο κινητήρα ντίζελ 1.5 του γκρουπ PSA με τους 130 ίππους σε άλλα μοντέλα του γαλλικού γκρουπ, ξέραμε ήδη τί να περιμένουμε, έχοντας ήδη κατατάξει το συγκεκριμένο σύνολο στους κορυφαίους μικρούς ντίζελ της αγοράς. Με δεδομένο άλλωστε ότι τα καταφέρνει εξαιρετικά στο μεγαλύτερο 3008, ήταν δεδομένο ότι θα μας εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο στο 2008. Και πράγματι προσφέρει στο μικρό crossover της Peugeot
Οδηγώντας
Από ένα Peugeot δεν θα περιμέναμε να μην μας ικανοποιήσει στο δρόμο και το 2008 δεν μας διέψευσε σ αυτό. Με μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που δεν θυμίζει σε τίποτα μικρό αυτοκίνητο, προσφέρει πολύ ικανοποιητική άνεση (χωρίς πάντως να φτάνει σ αυτόν τον τομέα στα παραδοσιακά κορυφαία «γαλλικά» επίπεδα), κυρίως όμως μια οδική συμπεριφορά που ικανοποιεί απόλυτα σε κάθε περίσταση, ακόμα και τον απαιτητικό οδηγό. Με πολύ καλό κράτημα, πολύ προοδευτικές αντιδράσεις και χωρίς υπερβολικές κλίσεις του υπερυψωμένου αμαξώματος στις στροφές, είναι απολύτως προβλέψιμο και ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση, ακόμα και όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το ακριβές και γρήγορο τιμόνι. Απολύτως επαρκή είναι επίσης και τα φρένα του. Συνολικά η εικόνα του στο δρόμο ξεφεύγει από «μέσους όρους» και μπορούμε χωρίς υπερβολή να πούμε ότι πρόκειται για ένα από τα κορυφαία μικρά crossover σε οδικά χαρακτηριστικά.στικών κλπ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.300/1.815/1.530 mm
Βάρος : 1310 kg
Χώρος αποσκευών : 434 lt
Κινητήρας : 1499 cc
Ιπποδύναμη : 130 Ps/ 3700 rpm
Ροπή : 30,6 Kg.m / 1750 rpm
Τελική ταχύτητα : 195 km/h
Κατανάλωση δοκιμής : 6,5 lt/100km
0-100 km/h : 9,3 sec
Ρύποι CO2 : 100 g/km
Τιμή : € 31.900 (130 Ps)
Facebook Comments