Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 218i Gran Coupe
Το νέο μοντέλο αποτελεί μια προσπάθεια των Βαυαρών να ξεφύγουν από την παρουσίαση ενός αδιάφορου για την εποχή sedan
Το νέο μοντέλο αποτελεί μια προσπάθεια των Βαυαρών να ξεφύγουν από την παρουσίαση ενός αδιάφορου για την εποχή sedan
Το νέο μοντέλο αποτελεί μια προσπάθεια των Βαυαρών να ξεφύγουν από την παρουσίαση ενός αδιάφορου για την εποχή sedan σε μια κατηγορία όπου το κοινό είναι νεανικό ή έχει νεανική διάθεση. Η νέα 2άρα Gran Coupe μπροστά έχει όλα τα εντυπωσιακά στοιχεία της σειράς 1 με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα (full-LED στάνταρ) την μεγάλη μάσκα, τους “φουσκωμένους” προφυλακτήρες , την χαμηλωμένη οροφή στο σπίσω μέρος που καταλήγει σε coupe σχήμα .
Το πίσω μέρος είναι εξίσου εντυπωσιακό με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και την διπλή απόληξη της εξάτμισης , ένα ακόμη στοιχείο που προσδίδει τον σπορ χαρακτήρα της. Το μήκος των 4, 52 μέτρων δυσκόλεψε τους σχεδιαστές που δεν είχαν τον “χώρο” για να αποτυπώσουν πιο έντονη την coupe σχεδίαση όπως είναι στα μεγαλύτερα μοντέλα της. Όμως το αποτέλεσμα δεν παύει να είναι προκλητικό και να παραπέμπει πίσω στο τετρακίνητο μεγαλύτερο coupe μοντέλο. Η BMW Σειρά 2 Gran Coupe έχει μήκος 4.526 mm, πλάτος 1.800 mm και ύψος 1.420 mm και μεταξόνιο των 2.670 mm.Στα σχεδιαστικά του στοιχεία είναι και η έλλειψη παλισίων στα παράθυρα στις πόρτες.
Περνάμε στο εσωτερικό και καθόμαστε στο κάθισμα του οδηγού το οποίο σε “αγκαλιάζει” και σε προδιαθέτει να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς. Με την πρώτη ματιά αισθάνεσαι ότι είσαι σε γνώριμο περιβάλλον και μάλιστα δικαιολογημένα καθώς αντικρύζεις την σειρά 1. Ποιότητα κατασκευής σε υψηλά επίπεδα με αφρώδη πλαστικά και συναρμογή πιου δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτε από μεγαλύτερα μοντέλα της BMW. Αυτό δείχνει ότι η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία δεν κάνει εκπτώσεις ακόμη και στις πρώτες σειρές των μοντέλων.
Δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα , ειδικές επενδύσεις σε ταμπλό και η πανοραμική οροφή συμπληρώνουν το πακέτο της πολυτέλειας . Η επίλογή της μπροστινής κίνησης και το μεγαλύτερο μεταξόνιο δίνουν περισσότερους πόντους για τους επιβάτες .Η Coupe σχεδίαση μπορεί να αφαιρεί λίγο…αέρα στους πίσω αλλά την ίδια στιγμή ο χώρος για τα γόνατα είναι μεγαλύτερος. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 430 λίτρα τιμή που καλύπετι τις ανάγκες της κατηγορίας.
Η hi tech τεχνολογία είναι εμφανέστατη στο μοντέλο της δοκιμής μας με το σύστημα iDrive τελευταίας γενιάς και το Live Cockpit Professional Δυο μεγάλες οθόνες η μια που αφορά τον πίνακα οργάνων και η δεύτερη οθόνη όπου προβαλλονται οι λειρουργίες από το σύστημα πολυμέσων που εμπεριέχει την έβδομη έκδοση του λειτουργικού συστήματος. Έχεις στην διάθεση σου τις υπηρεσίες Connected Navigation που ενσωματώνουν εσωτερικές και εξωτερικές πληροφορίες για τον προγραμματισμό της διαδρομής. Επιπλέον στην υπγηρεσία σου είναι και ο προσωπικός βοηθός intelligent personal assistant.
Η προηγμένη κάμερα οπισθοπορείας με τις λειτουργίες υποβοήθησης διευκολύνει το παρκάρισμα. Όσον αφορά τον κινητήρα υπάρχει διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων Sport, Normal
Ξεκινάμε με το γνωστό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1.499 κ.εκ. να ξεδιπλώνει τις αρετές του από τα πρώτα μέτρα . Οι 140 ίπποι στις 4.600-6.500 σ.α.λ. και η ροπή των 220Nm στις 1480-4.200 σ.α.λ. σε συνδυασμό με το αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων δίνει ικανοποιητικότατες επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,7 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 215 χλμ./ώρα.Το κιβώτιο ταχυτήτων έδειξε άμεσο στις αλλαγές ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που απευθυνθήκαμε στις χειροκίνητη λειτουργία του με τις αλλαγες να γίνονται μέσω του λεβιέ.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα τιμή που ικανοποιεί επίσης αν σκεφτούμε ότι το μεγαλύτερο μέρος της δοκιμής μας το κάναμε με την σπορ επιλογή( μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λίτρα /100 χλμ. εκπομπές ρύπων 123 γρμ./χλμ.. Όλα αυτά μάλσιτα με ιδιαίτερα πολιτισμένο τρόπο και με την έλλειψη του γνωστού κροταλίσματος του μοτέρ λόγω της τριλύλινδρης διάταξης. Αυτό οφείλεται τόσο στο “ζύγισμα” του όσο και στην εξαιρετική ηχομόνωση του αυτοκινήτου
Οι οδικές αρετές της νέας BMW 218i Gran Coupe ξεδιπλώνονται τόσο στις ευθείες όσο και σε κλειστές επαρχιακές διαδρομές όπου η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Η ηχομόνωση όπως αναφέραμε προσφέρει στους επιβάτες ένα “αρχοντικό” περιβάλλον μετακίνησης αφήνοντας τους ξεκούραστους σε μεγάλες αποστάσεις. Κινηθήκαμε και σε επαρχιακές διαδρομές όπου το “βαρύ” σε αίσθηση τιμόνι προσέφερε εξαιρετική πληροφόρηση.
Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένη σε σχέση με την “αδελφή” σειρά 1 περισσόετρο προς την άνεση των επιβατών χωρίς όμως να έχουν χαθεί οι δυνατότητες σπορ οδήγησης. Το άκαμπτο πλαίσιο και τα πλούσια ηλεκτρονικά συστήματα σου δίνουν την δυνατότητα να κινηθείς με ασφάλεια σε κλειστές καμπές του δρόμου με ταχύτητα ελέγχοντας το αμάξωμα ακόμη και όταν πιεστεί παραπάνω.
Μιλάμε για μια ομπρέλλα προστασίας όπως είναι η προειδοποίηση και διατήρηση αλλαγής λωρίδας ,το αυτόματο φρενάρισμα με την αναγνώριση εμποδίου, η προειδοποίηση τυφλού σημείου κ.α. Τα άμεσα φρένα συνπληρώνουν την ασφαλέστατη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.Η BMW 218i Gran Co
Facebook Comments