Το νέο CUPRA Leon e-Hybrid ήρθε στην Ελλάδα με 245hp
Ο βασιλιάς των Leon είναι εδώ. Το νέο CUPRA Leon ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες και δημιουργήθηκε για να γίνει σημείο αναφοράς
Ο βασιλιάς των Leon είναι εδώ. Το νέο CUPRA Leon ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες και δημιουργήθηκε για να γίνει σημείο αναφοράς
Το CUPRA Leon ενσωματώνει έναν προηγμένο και υψηλής απόδοσης υβριδικό κινητήρα για πρώτη φορά. Διαθέσιμο για το λανσάρισμα του μοντέλου, τόσο σε hatchback όσο και Sportstourer, η τεχνολογία PHEV σημαίνει ότι οι πελάτες διατηρούν την αναμενόμενη απόδοση από ένα όχημα με το σήμα CUPRA, με τέτοιο επίπεδο οικονομίας και φιλικότητας προς το περιβάλλον που δεν υπήρξε ποτέ ξανά στο παρελθόν.
Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων TSI 150PS (110kW), ένας ηλεκτροκινητήρας 115 PS (85kW) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, που συνδυαστικά παρέχουν 245PS (180kW) μέγιστη ισχύ και 400Nm ροπή. Το plug-in υβριδικό σύστημα οδηγεί το CUPRA Leon στα 100km/h σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα (Sportstourer: 7”), με τελική ταχύτητα 225km/h. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ηλεκτρική αυτονομία 55-60km σύμφωνα με το WLTP για την έκδοση hatchback και 54-59km για την Sportstourer έκδοση, για να μετακινηθεί σε αστικούς δρόμους ή σε κέντρα πόλεων με μηδενικές εκπομπές. Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα). Χάρη στην αποδοτικότητα της τεχνολογίας κινητήρα plug-in hybrid, οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από 35g/100km (5-θυρο: 28,9-32,4 g/km και Sportstoure
Το CUPRA Leon e-Hybrid ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή δυνατότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 130 km/h. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα ορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή, πάντοτε με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές. Επιπρόσθετα, στο άμεσο μέλλον θα είναι διαθέσιμη και η βασική PHEV έκδοση του CUPRA Leon με απόδοση 204hp, εφοδιασμεένη με το σύστημα που ήδη προσφέρεται στο SEAT Leon e-hybrid. Βενζίνη TSI Το νέο CUPRA Leon θα είναι επίσης διαθέσιμο σύντομα με μια επιλογή τριών υπερτροφοδοτούμενων μονάδων βενζίνης άμεσου ψεκασμού.
Η γκάμα περιλαμβάνει μια τετρακύλινδρη μονάδα 2,0lt 245PS (180kW) & 370Nm. Στη συνέχεια υπάρχει ένας τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού 2.0-λίτρων κινητήρας που αποδίδει μέγιστη ισχύ 300PS (221kW) και 400Nm ροπή. Αυτές οι δύο παραλλαγές έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, είναι διαθέσιμες σε hatchback και Sportstourer
Υπάρχει όμως και μια ακόμη ξεχωριστή επιλογή για τους πελάτες. Ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, άμεσου ψεκασμού 310PS (228kW) / 400Nm 2-λίτρων TSI, αποκλειστικά στην Sportstourer έκδοση που συνδυάζεται με 4Drive. Όλοι οι συνδυασμοί κινητήρων επωφελούνται από την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης διπλού συμπλέκτη DSG. Η τεχνολογία shift-by-wire έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή. Πλαίσιο Τα δομικά στοιχεία του αμαξώματος του CUPRA Leon βασίζονται στην αρχιτεκτονική MQB Evo, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους μηχανικούς να ενσωματώνουν εύκολα ποικιλία τεχνολογιών. Το CUPRA Leon διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας στο όχημα τη μέγιστη ευελιξία. Χάρη στο DCC Dynamic Chassis
Το CUPRA Leon είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό ενισχυτή φρένων που παρέχει ταχύτερη απόκριση από ένα συμβατικό σύστημα, τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης μέσω της λειτουργίας recuperation (
Facebook Comments