Αυτό είναι το νέο Volkswagen Polo
Η Volkswagen ανανεώνει το Polo, ένα παγκόσμιο best-seller της που από το 1975 έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια μονάδες
Η Volkswagen ανανεώνει το Polo, ένα παγκόσμιο best-seller της που από το 1975 έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια μονάδες
Το νέο Polo είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που προσφέρεται με την προαιρετική δυνατότητα IQ.DRIVE Travel Assist. Αυτή περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Assist για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος υποβοήθησης που επιτρέπει ημιαυτόνομη οδήγηση με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Σε οχήματα εξοπλισμένα με Travel Assist, το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι ευαίσθητο στην αφή, με το σύστημα να αντιλαμβάνεται την επαφή των χεριών του οδηγού όταν ενεργοποιείται το IQ.DRIVE Travel Assist, ικανοποιώντας έτσι τις απαιτήσεις για την αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2» εντός της ΕΕ. Επιπλέον, κάθε Polo διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του διάφορα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Autonomous Emergency Braking Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Braking System και το Lane Assist, κάτι που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του.
Το μήκος είναι 4.053 χιλ., το πλάτος 1.751 χιλ. και το ύψος 1.446 χιλ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.564 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους με όγκος αποσκευών 351 λίτρων.
Μία σημαντική διαφορά στο νέο Polo είναι η διάρθρωση της γκάμας των εκδόσεων. Οι γνώριμες από παλιότερα Trendline (βασική), Comfortline (μεσαία) και Highline (premium), έχουν αντικατασταθεί από τις Polo, Life, Style, R-Line και, στην κορυφή της γκάμας, την GTI. Η νέα γκάμα είναι αφ’ ενός πιο ευκολονόητη για επιλογή, αφ’ ετέρου ο εξοπλισμός που οι πωλήσεις έχουν δείξει ότι ήταν πιο δημοφιλής στους πελάτες, είναι πλέον βασικός στην εισαγωγική έκδοση, Polo.
Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, η έκδοση “Polo” διαθέτει πλέον προβολείς LED μπρος-πίσω, νέο πολυλειτουργικό τιμόνι και σύστημα υποβοήθησης Lane Assist. Μια άλλη σημαντική νέα προσθήκη είναι ο κεντρικός αερόσακος, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό ασφαλείας είναι ένας προεντατήρας ζώνης ασφαλείας για την περιοχή γύρω από τη λεκάνη. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το Digital Cockpit (ψηφιακά όργανα με οθόνη 8,0 ιντσών), το σύστημα κλιματισμού, το σύστημα ήχου Composition Media με οθόνη 6,5 ιντσών, το Bluetooth κινητού τηλεφώνου, εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ενώ ακόμα και οι σκληρές επιφάνειες στο ταμπλό λάμπουν δια της απουσίας τους!
Ανεβαίνοντας στην σκάλα εξοπλισμού, η “Life”, με κεντρικό υποβραχιόνιο με πρόσθετη θύρα USB-C και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην εισαγωγική και τις κορυφαίες. Οι τελευταίες είναι η “Style”, η οποία εστιάζει στην οπτική κομψότητα, ενώ η “R-Line” δίνει έμφαση στην πιο σπορ πλευρά της ζωής. Στις εκδόσεις αυτές υπάρχουν πιο εξεζητημένα στοιχεία εξοπλισμού, όπως προβολείς IQ.LIGHT LED matrix, που έχουν αναπτυχθεί πρόσφατα και διατίθενται στη γκάμα για πρώτη φορά. Αρχικά εμφανίστηκε στο Touareg, το πολυτελές SUV, με τη Volkswagen να καθιστά διαθέσιμες τεχνολογίες σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, εκδημοκρατίζοντας έτσι την ασφάλεια και την άνεση. Στο εξωτερικό ξεχωρίζουν φώτα ομίχλης LED και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό, υπάρχει μια σειρά από πρόσθετες λεπτομέρειες, όπως το Digital Cockpit Pro 10,25 ιντσών, φωτισμού φόντου και του συστήματος Infotainment 8 ιντσών Ready2Discover, το οποίο περιλαμβάνει το App-Connect Wireless.
Η R-Line, όπως προδίδει το όνομά της έχει σπορ προφυλακτήρες σε σχεδιασμό R. Και εδώ, οι προβολείς matrix IQ.LIGHT LED και τα φώτα ομίχλης LED είναι στάνταρ. Ένας διαχύτης σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης με χρώμιο, χαρίζει οπτική διαφοροποίηση σε αυτήν την περιοχή από τις εκδόσεις εξοπλισμού Polo, Life και Style. Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών είναι στάνταρ στο Polo R-Line.
Το νέο Polo θα προσφέρεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες και έναν κινητήρα φυσικού αερίου/βενζίνης, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI. Στο λανσάρισμα, προσφέρονται τέσσερις κινητήρες, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Αναλυτικότερα:
1.0 MPI με 80 PS (59 kW) και μέγιστη ροπή 93 Nm, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
1.0 TSI με 95 PS (70 kW). Ο μικρότερος κινητήρας άμεσου ψεκασμού (TSI) του Polo, ισχυρός και αποδοτικός, προαιρετικά συνδυάζεται με 7-τάχυτο DSG ως εναλλακτική λύση στο 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
1.0 TSI με 110 PS (81 kW). Αυτός ο βενζινοκινητήρας, με μέγιστη ροπή 200 Nm, συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων στάνταρ.
1.0 TGI με 90 PS (66 kW). Ακόμη και σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα, αυτός ο αποδοτικός κινητήρας φυσικού αερίου παρέχει τη μέγιστη ροπή των 160 Nm. Εκκινεί πάντα σε λειτουργία φυσικού αερίου, αρκεί να υπάρχει αρκετό συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) διαθέσιμο και αλλάζει σε βενζίνη, όταν το CNG εξαντληθεί.
Το νέο Volkswagen Polo αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται πιο κοντά στο λανσάρισμα.
Facebook Comments