Δοκιμάζουμε Kawasaki Vulcan 650 S
Η Vulcan S δεν είναι μια συνηθισμένη cruiser. Ξεχωρίζει με το δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, το ιδιαίτερο πλαίσιο και τις αναρτήσεις της
Η Vulcan S δεν είναι μια συνηθισμένη cruiser. Ξεχωρίζει με το δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, το ιδιαίτερο πλαίσιο και τις αναρτήσεις της
Η Vulcan S δεν είναι μια συνηθισμένη cruiser. Ξεχωρίζει με το δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, το ιδιαίτερο πλαίσιο και τις αναρτήσεις της, καθώς και με το μοναδικό σχεδιασμό που απευθύνεται σε ελεύθερα πνεύματα και δεν απαιτεί συμμόρφωση με συγκεκριμένες κατευθύνσεις.
Φιλική προς τον αναβάτη σε όλα τα επίπεδα, η Vulcan S σε προτρέπει να χαράξεις το δικό σου δρόμο.
Το Kawasaki Vulcan 650s είναι μία εξαιρετικά φιλική μοτοσυκλέτα, με πολύ καλό κράτημα για την κατηγορία, προσφέροντας easy riding σε ιαπωνικό στιλ. Το Vulcan S δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου (πλην χρωμάτων και Euro 5 προδιαγραφών) από το 2015 όπου και έκανε το ντεμπούτο του στην παγκόσμια αγορά. Παραμένει το ίδιο φιλικό, με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και όμορφο design, αποτελώντας μια προσιτή και εναλλακτική πρόταση σε όσους αγαπούν το cruising.
Τον ίδιο κινητήρα έχουμε δει τόσο στο Versys 650, όσο και στο Z650, ένα σύνολο 60 hp και 6,4 κιλών ροπής που έχει αποδείξει την αξία του, την αξιοπιστία του, τη φιλικότητα του και την οικονομία καυσίμου του εδώ και πολλά χρόνια.
Η ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας είναι υψηλή, ενώ το design παραμένει όμορφο, όσα χρόνια και αν έχουν περάσει από τη μέρα που πρωτοκυκλοφόρησε το Vulcan S. Η δική μας έκδοση ήταν η πλέον βασική, και στο πιο απλό αλλά συνάμα και κλασσικό μαύρο χρώμα.
Αφού χορτάσεις ομορφιά, μύες και κλασικό cruising design, καβαλάς εύκολα το Vulcan S, ενώ με την ίδια ευκολία πατάς και τα 2 πέλματα των ποδιών σου στο έδαφος. Αιτία, η ιδιαίτερα χαμηλή σέλα, που βρίσκεται στα 705 mm από το έδαφος. Κι αν τα 229 κιλά του Vulcan S ακούγονται μπόλικα, μην σκάτε, καθώς η χαμηλή σιλουέτα του σημαίνει πως η μοτοσυκλέτα ελέγχεται εύκολα, τόσο στις επιτόπιες μανούβρες, όσο και στον δρόμο.
Παράλληλα, τα πόδια τοποθετούνται πολύ μπροστά, στην κλασική στάση για την κατηγορία
Η Kawasaki προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης τιμονιού και μαρσπιέ, ώστε να έρθουν ακριβώς στα μέτρα σας, αν και θα χρειαστεί να αγοράσετε τα έξτρα αξεσουάρ της για να κάνετε κάτι τέτοιο.
Στην αρχή, η διαφορετική στάση οδήγησης και ο τροχός που βρίσκεται πιο μακριά από ότι έχεις συνηθίσει θέλουν λίγη εξοικείωση, ώστε να χαράζεις με ακρίβεια την πορεία που θα ακολουθήσει η μοτοσυκλέτα -ιδίως μέσα στην πόλη- όμως μετά από λίγο αυτό γίνεται δεύτερη φύση στον αναβάτη.
Πιο πολύ από όλα εντυπωσιάστηκα από την ομοιογένεια του συνόλου, καθώς πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα συνεργάζονται αρμονικά, προσφέροντας σου την επιλογή να οδηγήσεις είτε σε ρυθμούς cruising, είτε ακόμα και sport. Μόλις βρείτε καλή άσφαλτο, εκεί το Vulcan S θα στρίψει όπως έρχεται, διασκεδάζοντας τον αναβάτη και εκπλήσσοντας τους υπόλοιπους οδηγούς που βλέπουμε ένα cruiser να ελίσσεται και να στρίβει με τέτοια άνεση και ταχύτητα. Ένα μικρό παράπονο από τον δείκτη βενζίνης που όταν γεμίσεις το ρεζερβουάρ παραμένει για πολλά χιλιόμετρα κολλημένος στο γεμάτο, κάνοντας σε να φανταστείς τεράστια αυτονομία, όμως μόλις αρχίσει να χάνει τις μπάρες, αυτές εξαφανίζονται πολύ πιο γρήγορα από ότι περιμένεις. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η μέση κατανάλωση έφτασε τα 5,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, που μεταφράζεται σε αυτονομία 270 χλμ.
Καταλήγοντας, εδώ μιλάμε για βελούδινη λειτουργία, αξιοπρόσεκτο κράτημα για την κατηγορία, και μέγιστη φιλικότητα και ευχρηστία, μαζί με όμορφη εμφάνιση που εντυπωσιάζει.
Facebook Comments