Η έκδοση του Piaggio Beverly των 400 κυβικών με τον κινητήρα της σειράς HPE (High Performance Engine) έχει πλέον 35,4 ίππους στις 7.500 στροφές και 3,8kg/m ροπής στις 5.500 στροφές. Σε σχέση με τον κινητήρα των 350 κυβικών που αντικαθιστά, η ροπή και η ιπποδύναμη κορυφώνονται σε χαμηλότερες στροφές, βοηθώντας την μείωση της κατανάλωσης στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης μέσα στην πόλη.

O εξωτερικός σχεδιασμός δεν είναι ανατρεπτικός, αλλά μοιάζει περισσότερο σαν facelift. Αυτό το λέμε, διότι η εμπορική αξία των προηγούμενων μοντέλων στην αγορά των μεταχειρισμένων δεν θα επηρεαστεί αρνητικά από την άφιξη των νέων μοντέλων, όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις όπου υπάρχει δραματική αλλαγή στην εμφάνιση των νέων μοντέλων. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για αυτή την κατηγορία scooter και το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους  όσοι σκοπεύουν να τα αγοράσουν.  Έτσι, ενώ κάθε κομμάτι πλαστικού πάνω στα νέα Beverly είναι εντελώς καινούριο, αν παρκάρεις δίπλα τους το προηγούμενο μοντέλο, δεν μοιάζει σαν να είναι ξεπερασμένο. Με αυτό τον τρόπο η αγορά ενός Beverly έχει λιγότερο ρίσκο, αφού όλα τα μοντέλα διατηρούν την εμπορική αξία τους και δεν μοιάζουν σαν αντίκες όταν θα έρθει η στιγμή να τα πουλήσεις.

Φυσικά η νέα γενιά έχει πολλές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Τα φώτα LED είναι σαφώς πιο ισχυρά και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Piaggio, η απόδοσή τους συγκρίνεται μόνο με τα καλύτερα φώτα των μοτοσυκλετών.

Βελτιωμένη είναι και η άνεση, χάρη στο νέο πιρούνι της Showa των 35mm και τα νέα διπλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης. Ταυτόχρονα η σέλα έχει δύο διαφορετικής σκληρότητας αφρώδες υλικό, ενώ οι πλατφόρμες που ακουμπούν τα πόδια σου έχει μεγαλώσει σε μήκος και πλάτος.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, οι σχεδιαστές έχουν πετύχει μια ισορροπημένη εργονομία της θέσης οδήγησης που θα βολέψει όλα τα αναστήματα. Πατάς πανεύκολα στο έδαφος και την ίδια στιγμή έχεις άφθονο χώρο για τα πόδια και αντίστοιχα άφθονο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα.

Για πρώτη φορά σε Piaggio έχουμε key-less σύστημα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές για τη σέλα και την τάπα της βενζίνης που βρίσκεται στην ποδιά. Μάλιστα το τηλεχειριστήριο/κλειδί έχει τρία κουμπιά για ξεκλείδωμα της σέλας, της τάπας βενζίνης, αλλά και της έξτρα μπαγκαζιέρας εξ αποστάσεων.  Σε σχέση με όσα έχουμε δοκιμάσει έως τώρα, της Piaggio είναι από τα πιο εύχρηστα.

 Ευτυχώς υπάρχει επαρκέστατος χώρος κάτω από την σέλα για να μην χρειαστεί να αγοράσεις την μπαγκαζιέρα, που όπως ξέρουμε, έχει πάντα αρνητικές επιπτώσεις στη συμπεριφορά σε κάθε είδους δίκυκλο και εμποδίζει τον συνεπιβάτη να ανέβει και να κατέβει από τη σέλα του.

Η συμπεριφορά τους στο δρόμου για το 400 μοιάζει περισσότερο με ένα συμπιεσμένο Sport-GT. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι φυσικά ολόιδιες (μόνο η εξάτμιση είναι ελαφρώς μικρότερη στο 300) αλλά το 400 δείχνει πιο ογκώδες όταν το οδηγείς. Επίσης ο κινητήρας του 400 σου δίνει την εντύπωση ενός μεγάλου μονοκύλινδρου που του αρέσει να δουλεύει στις μεσαίες με την ροπή του, ενώ του 300 μοιάζει με τους πολύστροφους που βιάζονται να ανεβάσουν στροφές.

Με το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού αντιληφθήκαμε τη δύναμη και το ροπάτο χαρακτήρα του Beverly 400S. Τα σχεδόν 35 άλογα του είναι πάντα έτοιμα να κινήσουν γρήγορα το scooter και θα κάνουν την προσπέραση παιχνιδάκι, χωρίς να το ενδιαφέρει αν έχετε πίσωσυνεπιβάτη. Ο κινητήρας λατρεύει να δουλεύει στις μεσαίες και ψηλές στροφές όπου η απόδοση του κορυφώνεται και μπορεί να απλώσει γραμμικά κι αδιάκοπα την ισχύ του.

 Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή ανεξαρτήτου της διαδρομής που θα ακολουθήσει ο αναβάτης κάτι που χαρακτηρίζει τον ιταλικό οίκο. Το Beverly 400S μπορεί να κινηθεί για αρκετή ώρα με το κοντέρ του να δείχνει πάνω από 120 χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει τον αναβάτη από τον αέρα χάρη στη ζελατίνα αλλά και στο σωστό σχεδιασμό για εκτροπή του αέρα γύρω από το scooter.

Ο σπορ χαρακτήρας του scooter φαίνεται και στις γρήγορες στροφές όπου χάρη στην σταθερότητα και το σωστό ζύγισμα εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη του,δίνοντας του μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Η σέλα προσφέρει το κατάλληλο grip ακόμα και όταν ο αναβάτης κινείται σε touring ρυθμούς χωρίς να τον προβληματίζει ούτε σε «πλαγιασμένες» στροφές. Οι βελτιωμένες αναρτήσεις επωφελούν το Beverly σε άνεση και θα απορροφήσουν άνετα σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του δρόμου. Τα φρένα, από την άλλη μεριά, στο θέμα της αίσθησης δεν έχουν βελτιωθεί ιδιαίτερα και θα χρειαστεί και δεύτερο δάχτυλο στη μανέτα για καταλάβει ο αναβάτης ότι η δύναμη τους είναι υπεραρκετή για όλες τις περιστάσεις. Το σύστημα ABS δουλεύει διακριτικότατα και άψογα αφού δεν θα παραβεί χωρίς σοβαρό λόγο και αιτία

Τιμή: 6.290 ευρώ

Facebook Comments