Αυτό είναι το ανανεωμένο Honda SH350i, που έρχεται τον Δεκέμβριο
Παρατηρώντας κάποιος τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων διαπιστώνει ότι δύο είναι τα γράμματα που κυριαρχούν: SH
Παρατηρώντας κάποιος τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων διαπιστώνει ότι δύο είναι τα γράμματα που κυριαρχούν: SH
Το SH300i, με συμπαγή, step-through επίπεδη σχεδίαση πατώματος για ελεύθερη διέλευση και εμπρός/πίσω τροχούς 16 ιντσών διαθέτει όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά ενός SH και κάτι ακόμα – έναν ισχυρό κινητήρα που προσφέρει μέγιστη απόκριση για χρήση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.
Ο κινητήρας eSP+ του SH350i αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2PS (21,5Kw), και είναι ισχυρός σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας απολαυστική επιτάχυνση. Επίσης πληροί τα πρότυπα EURO5.
Το ολοκληρωμένο facelift αποτελεί μία εξέλιξη της συνταγής SH και προσθέτει το στοιχείο της κομψότητας στις συμπαγείς διαστάσεις και την πρακτικότητα – είτε κινείται, είτε είναι σταθμευμένο. Επίσης υιοθετεί ένα ελαφρύ πλαίσιο. Μία θύρα φόρτισης USB βρίσκεται κάτω από τη σέλα, και ο πίνακας οργάνων είναι LCD.
Στην Ελλάδα η πρώτη άφιξη της Sporty edition αναμένεται τον Δεκέμβριο του 2021 με Λιανική Τιμή Πώλησης: 5.870€ και 6.270€ με Smart Top Box.
Η θέση οδήγησης υποστηρίζει διάφορους σωματότυπους αναβατών και υπόσχεται μια άνετη, όρθια θέση σώματος και άριστη ορατότητα. Το συνολικό μήκος του είναι 2160mm, με πλάτος 742mm και ύψος 1161mm. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 131mm.
Υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος κάτω από τη σέλα, ενώ το ύψος της παραμένει πρακτικά χαμηλό στα 805mm (μόλις 5mm παραπάνω από του SH125/150). Υπάρχει επίσης μία νέα θύρα USB Type-C για εύκολη φόρτιση μιας κινητής συσκευής. Το στάνταρ επίπεδο πάτωμα του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων και βοηθά τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει. Ένα αναδιπλούμενο άγκιστρο μεταφοράς στο εμπρός πάνελ αυξάνει την πρακτικότητα.
Ο υδρόψυκτος κινητήρας ψεκασμού με μονό Εκκεντροφόρο Επικεφαλής (1ΕΕΚ/SOHC) αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2PS (21,5kW) στις 7,500rpm, με μέγιστη ροπή 32Nm στις 5,250rpm. Από στάση, το SH350i επιταχύνει στα 200m σε 10,2 δευτ.
Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει το κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για δυνατές επιταχύνσεις στις χαμηλές ταχύτητες) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης.
Ο κινητήρας διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα λειτουργεί για τη διαχείριση της πρόσφυσης.
Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή 30km/l (WMTC mode), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 9,1L η αυτονομία υπερβαίνει τα 270km.
Facebook Comments