Ένα νέο scooter κάνει την είσοδό του στην οικογένεια της Honda. Το ADV350 συνδυάζει το adventure στυλ του X-ADV με τα χαρακτηριστικά αντοχής που προσφέρουν το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και τα πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου. Ο κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, ενώ την πρόσφυση του πίσω τροχού διαχειρίζεται το HSTC. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, υπάρχει χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα και μία θύρα φόρτισης USB Type-C βρίσκεται στο ντουλαπάκι.

Ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda Smartphone Voice Control*, ενώ η λειτουργία έξυπνου κλειδιού (Smart Key) αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, υπάρχει χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα και μία θύρα φόρτισης USB Type-C βρίσκεται στο ντουλαπάκι. H λειτουργία έξυπνου κλειδιού (Smart Key) αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα.

Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και με μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί 15” εμπρός/14” πίσω τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος ‘Χ’ με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Η σχεδίαση αυτή αναβαθμίζει την αίσθηση από το δρόμο και την παντός εδάφους ευελιξία. Εμπρός και πίσω tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14 με πέλμα τύπου block-pattern προσφέρουν υποδειγματική απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση χάρη στο φαρδύ πέλμα και τον άφθονο αέρα που εσωκλείουν.

Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά, σε συνδυασμό με ένα πίσω δίσκο 240mm, αλλά και 2-κάναλο ABS. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ελέγχει επίσης (και απενεργοποιείται αυτόματα) τα πίσω φλας σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.

Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει επίσης Honda Selectable Torque Control (HSTC) δύο επιπέδων. Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του συστήματος ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η ένδειξη ‘ΤC’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα διαχειρίζεται την πρόσφυση.

 Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 29,4km/l (WMTC mode), με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11,7L να παρέχει δυνατότητα αυτονομίας έως και 340km. Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

Στην Ελλάδα το αναμένουμε στα τέλη του 2021.

Honda έχειεντυπωσιακή παρουσία φέτος στην EICMA 2021 καθώς στο τεράστιο περίπτερό της παρουσιάζει ολοκαίνουρια μοντέλα, αναβαθμισμένα και βελτιωμένα μοντέλα αλλά και νέους χρωματισμούς για ένα μεγάλο μέρος της γκάμας της.

Η CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary και το νέο ADV350 βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μεταξύ των μοντέλων της Honda στην 2021 EICMA

• Οι νέες CBR1000RR-R Fireblade, Fireblade SP και η ‘limited edition’ Fireblade SP 30th Anniversary σηματοδοτούν τρεις δεκαετίες συνεχών προκλήσεων

• Το νέο μεσαίο scooter ADV350 συνδυάζει το σκληροτράχηλο στυλ του X-ADV με μία ελκυστική λίστα premium εξοπλισμού

• Το NT1100 κάνει το εκθεσιακό του ντεμπούτο, προσφέροντας άνεση, πρακτικότητα και άκρως απολαυστικές επιδόσεις σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων

• Επιβεβαιώνεται η επιστροφή της Hornet, τρισδιάστατη προβολή προσφέρει στους επισκέπτες μία πρώτη γεύση από την κατεύθυνση του μοντέλου

• Νέα χρώματα στην έκθεση EICMA για τα μοντέλα SH125i, X-ADV, Forza 125, Forza 350, CB650R, CBR650R, CMX500 Rebel, CMX1100 Rebel, Gold Wing και Gold Wing ‘Tour’

 

Facebook Comments