Η Mazda ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το Mazda MX-5 του 2022 με βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και εντυπωσιακές νέες χρωματικές επιλογές, που έρχονται να προστεθούν στη βραβευμένη σχεδίαση του εμβληματικού διθέσιου. Αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόταση της αυτοκινητοβιομηχανίας να τελειοποιήσει ένα πακέτο που προσελκύει τους λάτρεις της ιαπωνικής μάρκας για περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Η άμεση απόκρισή του, οι εξαιρετικά ευκρινείς αλλαγές ταχυτήτων, σε συνδυασμό με την τέλεια ισορροπημένη διάταξη του εμπρός κινητήρα με την κίνηση στους πίσω τροχούς και το άνετο εσωτερικό, κάνουν τον οδηγό… ένα με το αυτοκίνητο.

Για τη βελτίωση αυτής της Jinba Ittai σύνδεσης, η Mazda έχει αναπτύξει αποκλειστικά για το MX-5 μια νέα τεχνολογία, το Kinematic Posture Control (KPC). Το σύστημα αυτό είναι σε θέση να αναγνωρίζει διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών κατά τις στροφές, πατώντας ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό τροχό. Αυτό αποτρέπει την ανύψωση, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσεων του MX-5 και καταστέλλοντας την κύλιση του αμαξώματος. Εν ολίγοις, το KPC σταθεροποιεί το αυτοκίνητο, ειδικά σε δύσκολες στροφές με υψηλές δυνάμεις G και σε ανώμαλους δρόμους, κάνοντας την ήδη εκπληκτική οδική συμπεριφορά του MX-5 ακόμη καλύτερη, βελτιώνοντας παράλληλα και την άνεση που προσφέρει στην οδήγηση. Το KPC, το οποίο δεν προσθέτει κανένα βάρος στο αυτοκίνητο, θα είναι ο βασικός εξοπλισμός για όλα τα MX-5 του 2022, είτε με μαλακή οροφή είτε με retractable fastback (RF).

Σχετικά με τον σχεδιασμό, οι δύο εκδόσεις αμαξώματος διαθέτουν το κομψό εξωτερικό χρώμα Platinum Quartz Metallic και το εσωτερικό από Terracotta. Το πρώτο συνδυάζει ένα κομψό μεταξένιο λευκό με ημιδιαφάνεια που μοιάζει με χαλαζία, ενώ το δεύτερο εντυπωσιάζει με την πλούσια σε χρώματα καμπίνα μαζί με το εξαιρετικά απαλό δέρμα Nappa.

Αυτές οι δύο επιλογές σχεδίασης ενισχύουν το “ελεύθερο πνεύμα” που κάθε οδηγός του εμβληματικού διθέσιου απολαμβάνει. Η Mazda έχει προσθέσει επίσης και μια επιλογή μαλακής οροφής Dark Blue, καθώς και μια σειρά από νέες δυνατότητες συνδυασμού χρωμάτων.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον Skyactiv-G 1.5, που αποδίδει 97 kW/132 PS στις 7.000 rpm και μέγιστη ροπή 152 Nm στις 4.000 rpm. Και οι δύο εκδόσεις με τον κινητήρα Skyactiv-G 1.5 εμφανίζουν κατανάλωση 6,1 l/100χλμ. και εκπομπές CO2 138 g/km. Εφοδιάζονται επίσης και με το σύστημα i-Eloop, για ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και το i-stop, το σύστημα start-stop της Mazda. Οι κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-MT που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5, και την κλασική διάταξη κινητήρα μπροστά και στη μέση, και κίνηση πίσω.

Το Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο.

Ο 2λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Το όριο λειτουργίας βρίσκεται στις 7.500 rpm με απόδοση 135 kW/184 PS στις 7.000 rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm είναι ήδη διαθέσιμη στις 4.000 rpm.

Με τον κινητήρα Skyactiv-G 2.0, το MX-5 soft-top επιταχύνει από 0 -100χλμ./ώ. σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 219 χλμ./ώ. Η κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις είναι 6,9 l/100χλμ. (CO2: 157-156 g/km). Για ακόμα περισσότερη βελτίωση της κατανάλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιάζεται με το σύστημα i-Eloop, ένα σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, και το σύστημα start-stop που ονομάζεται Mazda i-stop.

Facebook Comments