Δοκιμή Mercedes C 200 1.5 λτ. 204 PS
H νέα Mercedes C-Class είναι στα καλύτερά της προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία άνεσης, πολυτέλειας και τεχνολογίας, προκαλώντας πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό
H νέα Mercedes C-Class είναι στα καλύτερά της προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία άνεσης, πολυτέλειας και τεχνολογίας, προκαλώντας πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό
Σίγουρα βοηθάει και το γεγονός πως το αστέρι της μάρκας πλέον δεν έχει θέση στο καπό, αλλά στη μάσκα. Από εκεί κι έπειτα, ξεχωρίζουν τα όμορφα και εντυπωσιακά εμπρ
H νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη σειρά μοντέλων της μάρκας που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Η Mercedes C 200 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με το νέο 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης, με ισχύ 204 ίππων και ροπή 300 Nm. Το μηχανικό αυτό σύνολο ενισχύεται από το EQ Boost, ένα ήπια υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει μια μπαταρία 48V και έναν εναλλάκτη/γεννήτρια. Όταν ενεργοποιείται το EQ Boost προσφέρει επιπλέον 20 ίππους, καθώς και έξτρα 200 Nm ροπής, ενώ η ενέργεια για τη μπαταρία του ηλεκτρικού μοτέρ των 48V ανακτάται κατά την πέδηση.
Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων 9G-TRONIC με τα paddles πίσω από το τιμόνι, για όσους θέλουν να αλλάζουν χειροκίνητα ταχύτητες
Στο δρόμο, η νέα Mercedes C 200 δεν κάνει τίποτε λιγότερο από ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο της μάρκας, αλλά και της premium μεσαίας κατηγορίας
Αν τώρα ο οδηγός επιλέξει ένα από τα προγράμματα Sport ή Sport+ μέσω του Dynamic Select, θα έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ένα πιο άμεσο τιμόνι, κάτι που θα το εκτιμήσει δεόντως σε δρόμο με στροφές. Εκεί η ανάρτηση κρατά σε χαμηλά επίπεδα τις κλίσεις
Ερχόμενοι σε επαφή με το εσωτερικό της C 200 πραγματικά ενθουσιαστήκαμε. Φέρνοντας στο μυαλό μας τον άμεσο ανταγωνισμό της, χωρίς ενδοιασμό είπαμε ότι πραγματικά η νέα Mercedes τον αφήνει πίσω της. Αρχικά η τεχνολογία είναι έντονη και
Εξαιρετικά ικανοποιημένοι θα μείνετε κι από την ποιότητα κατασκευής της κα
Παρόλα αυτά, η καλή εικόνα παραμένει και σε επίπεδο χώρων τόσο για τους εμπρός, όσο και πίσω επιβάτες, με τον αέρα για τα γόνατα τους να είναι αρκετός. Μόνο το χαμηλό ύψος του αμαξώματος και το πως χαμηλώνει η οροφή στο τελείωμά της, θα δυσκολέψει τους ψηλούς επιβάτες σας, με το τούνελ μετάδοσης να ζορίζει όποιον κάτσει στη μέση. Ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών
Facebook Comments