Η αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε την έναρξη διάθεσης στην ελληνική αγορά της αμιγώς ηλεκτρικής i4, η οποία βασίζεται στην έκδοση αμαξώματος Gran Coupe της νέας σειράς 4. Είναι μάλιστα και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που διατίθεται σε έκδοση υψηλών επιδόσεων “M”, με τετρακίνηση και δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 544 ίππων, έναντι 340 ίππων της έκδοσης μόνο με πίσω κίνηση. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 54.850 ευρώ για την έκδοση με την πίσω κίνηση (eDrive40).

Δυο εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης BMW M με σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24 – 19 kWh/100 km κατά το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα πίσω προσφέροντας συνολική ισχύ συστήματος 400 kW/544 hp και κορυφαία οδηγική απόλαυση – ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 510 km στον κύκλο WLTP. Η BMW i4 eDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 20 – 16 kWh/100 km κατά WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW/340 hp με κλασική πίσω κίνηση. Η μέγιστη αυτονομία του σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι 590 km.

Η BMW i4 συνδυάζει την κλασική, σπορ κομψότητα των coupé μοντέλων της μάρκας με την άνεση ενός τετράθυρου μοντέλου και τις υψηλές δόσεις σύγχρονης λειτουργικότητας. Οι επιμηκυμένες αναλογίες και οι καθαρές φόρμες στη σχεδίαση του αμαξώματος στέλνουν ένα σαφές μήνυμα αποκλειστικότητας και δυναμικής λάμψης για την οποία φημίζεται η BMW, ενώ οι πινελιές σε BMW i Blue στην σχεδόν κλειστή μάσκα νεφρών, η τεχνολογία της μπαταρίας που βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και τα σπορ στοιχεία του διαχύτη – που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου – υπογραμμίζουν τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας.

Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι ένα οδηγοκεντρικό cockpit ενώ είναι διάχυτη η αίσθηση πολυτέλειας και ευρυχωρίας με προσαρμοζόμενους χώρους. Ηχομονωτικά κρύσταλλα και λειτουργίες pre-heating και pre-conditioning διατίθενται στάνταρ, όπως και τα σπορ καθίσματα και ένα σπορ τιμόνι. Ο επιλογέας μετάδοσης, το BMW Controller και τα πλήκτρα λειτουργιών είναι τοποθετημένα σε ένα πάνελ στην ιδιαίτερα μοντέρνα κεντρική κονσόλα. Η μεγάλη πίσω πόρτα έχει αυτόματο μηχανισμό ανοίγματος και κλεισίματος, στάνταρ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 470 – 1.290 L. Ένας ηλεκτρικά επεκτεινόμενος και αναδιπλούμενος κοτσαδόρος διατίθεται προαιρετικά και το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο τρέιλερ είναι 1.600 kg.

Μεγάλη ποικιλία συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

Περίπου 40 λειτουργίες υποστήριξης προσφέρονται στάνταρ ή προαιρετικά για ασφαλή και άνετη οδήγηση και διαδικασία στάθμευσης. Ξεχωρίζουν το Active Cruise Control με αυτόματο Speed Limit Assist, η παρακολούθηση διαδρομής, η λειτουργία ανίχνευσης φωτεινού σηματοδότη (διατίθεται στη Γερμανία), και τα Steering και Lane Control Assistant.

Η προτεινόμενη λιανική τιμή της νέας BMW i4 ξεκινά από τα 54.850€ (με ΦΠΑ) για την έκδοση eDrive40 (η εισαγωγική έκδοση λαμβάνει και κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει σημαντικά την αρχική τιμή του αυτοκινήτου). Αντίστοιχα, η προτεινόμενη λιανική τιμή της έκδοσης Μ50 ξεκινά από τα 69.750€ (με ΦΠΑ).

Facebook Comments