Με συστηματική σχεδίαση από το εσωτερικό προς το εξωτερικό του οχήματος, η Audi αποκαλύπτει τα σχέδια για το πρωτότυπο όχημα Audi urbansphere.
Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί αρχικά δημιούργησαν το Audi urbansphere για χρήση στις μεγαλουπόλεις της Κίνας με το πυκνό κυκλοφοριακό, παρά το ότι το πρωτότυπο είναι κατάλληλο και για κάθε άλλο μητροπολιτικό κέντρο του κόσμου. Σε αυτές τις αστικές περιοχές όπου ο προσωπικός χώρος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος, το πρωτότυπο όχημα παρέχει τον μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο οχήματος στην ιστορία της Audi. Συνδυάζει αυτό το χαρακτηριστικό ευφυώς με τεχνολογίες και ψηφιακές υπηρεσίες που απευθύνονται σε όλες τις αισθήσεις και παρέχει ένα εντελώς νέο επίπεδο εμπειριών.
Το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει αντιληπτό στο πρωτότυπο Audi urbansphere και το ιδιαίτερα εντυπωσιακό του εσωτερικό. Το ευρύχωρο όχημα έχει χαρακτήρα ενός lounge σε τροχούς και mobile office, χρησιμεύοντας ως τρίτος χώρος διαβίωσης για τον χρόνο που καταναλώνεται στην κυκλοφορία. Ως εκ τούτου, το Audi urbansphere συνδυάζει την πολυτέλεια της απόλυτης ιδιωτικότητας με ένα πλήρες εύρος high–tech χαρακτηριστικών, ακόμα και στις καθημερινές ώρες αιχμής. Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης μετατρέπει το εσωτερικό, στο οποίο το τιμόνι, τα πεντάλ ή οι ενδείξεις λάμπουν διά της απουσίας τους, σε έναν κινητό χώρο αλληλεπίδρασης που αποτελεί μια πύλη σε ένα ευρύτερο ψηφιακό οικοσύστημα.
Audi skysphere, Audi grandsphere, και Audi urbansphere είναι τα τρία πρωτότυπα οχήματα που έχει εξελίξει η μάρκα με τους τέσσερις δακτυλίους για να παρουσιάσει το όραμά της για τον κόσμο της premium κινητικότητας του αύριο. Σε αυτή τη διαδικασία, η Audi έχει δημιουργήσει μια εμπειρία οχήματος που υπερβαίνει κατά πολύ τον σκοπό, ο πελάτης απλά να περνά τον χρόνο του σε ένα όχημα για τη μετάβαση από το σημείο Α στο Β.
Αριθμός Sphere 1: Το πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο roadster Audi skysphere που λανσαρίστηκε τον Αύγουστο του 2021. Παρουσίασε ένα εντυπωσιακό όραμα ενός αυτόνομου GT που μετατρέπεται σε ένα αυτόνομο σπορ αυτοκίνητο με μεταβλητό μεταξόνιο.
Μόλις λίγες εβδομάδες αργότερα, η Audi αποκάλυψε το δεύτερο μοντέλο της σειράς sphere, το πρωτότυπο Audi grandsphere, στην έκθεση IAA 2021. Αυτό το μεγάλο τετραθέσιο σεντάν έκανε αντιληπτή τη φιλοδοξία της μάρκας να ορίσει το μέλλον της προοδευτικής πολυτέλειας.
Το κοινό στοιχείο και των δύο πρωτοτύπων οχημάτων με το Audi urbansphere είναι ότι όλη η σχεδίαση βασίζεται στην τεχνολογία οχημάτων αυτόνομης οδήγησης level 4. Η Audi αυτή τη στιγμή εργάζεται με την CARIAD, την εταιρεία εξέλιξης λογισμικού του Volkswagen Group, για το λανσάρισμα αυτής της τεχνολογίας εντός του δεύτερου μισού της δεκαετίας.
Η πλατφόρμα τεχνολογίας του Audi urbansphere – η Premium Platform Electric ή PPE – σχεδιάστηκε αποκλειστικά για συστήματα ηλεκτροκίνησης μπαταρίας και έτσι αξιοποιεί πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας. Τα βασικό στοιχείο της PPE είναι μια μονάδα μπαταρίας ανάμεσα στους άξονες που – όπως και στο Audi grandsphere – αποθηκεύει περίπου 120 κιλοβατώρες ενέργειας. Η Audi κατόρθωσε να διαμορφώσει μια επίπεδη διάταξη για την μπαταρία χρησιμοποιώντας σχεδόν όλο το μεταξόνιο του οχήματος ανάμεσα στους άξονες.
Σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς 24 ιντσών, αυτό δημιουργεί βασικές αναλογίες που είναι ιδανικές όχι μόνο σχεδιαστικά. Τα βασικά οφέλη περιλαμβάνουν ένα μεγάλο εσωτερικό και ως εκ τούτου χώρο ποδιών και στις δύο σειρές καθισμάτων.
Πρόσθετα, η απουσία κελύφους κιβωτίου ταχυτήτων και τούνελ κεντρικού άξονα αυξάνει τη χωροταξική άνεση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του πρωτοτύπου Audi urbansphere αποδίδουν συνολικά 295 kw και ροπή συστήματος 690 Nm. Αυτές είναι εντυπωσιακές τιμές που συχνά δεν αξιοποιούνται πλήρως κατά την οδήγηση στην πυκνή αστική κυκλοφορία. Παρόλα αυτά, το Audi urbansphere διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση quattro – ένα ουσιαστικό χαρακτηριστικό για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας.
Το πρωτότυπο όχημα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα εκάστοτε στον μπροστινό και στον πίσω άξονα που, μέσω ηλεκτρονικού συντονισμού, υλοποιούν τη μόνιμα διαθέσιμη τετρακίνηση αναλόγως των αναγκών, ισορροπώντας ιδανικά ως προς τις απαιτήσεις οικονομίας και αυτονομίας.
Μόλις δέκα λεπτά αρκούν για τη φόρτιση της μπαταρίας σε ένα επίπεδο που αρκεί για την κίνηση του οχήματος για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα (186 μίλια). Επιπλέον, η μπαταρία που διατηρεί περισσότερες από 120 κιλοβατώρες, μπορεί να φορτίζεται από το 5 στο 80 τοις εκατό σε λιγότερο από 25 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αναμένεται αυτονομία έως 750 χιλιόμετρα (466 μίλια) σύμφωνα με το πρότυπο WLTP – και ακόμα και κατά τη χρήση στις πιο ενεργοβόρες διαδρομές στην πόλη και τις σύντομες αποστάσεις γενικά είναι εφικτό να μην παρατηρούνται μη αναμενόμενες στάσεις για φόρτιση.
Facebook Comments