Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά του «εισαγωγικού» SUV της γκάμας της, της X1.
Το νέο μοντέλο, που θα λανσαριστεί το φθινόπωρο, έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο, με μήκος αυξημένο κατά 5,3 εκ. (συνολικά 4,5 μ.), πλάτος αυξημένο κατά 2,4 εκ. και ύψος αυξημένο κατά 4,4 εκ. Μεγαλύτερο επίσης -κατά 2,2 εκ.- είναι και το μεταξόνιο και φαρδύτερα τα μετατρόχια.
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 540 λίτρων (490 στις εκδόσεις με ηλεκτροκίνηση). Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται αρχικά με δύο βενζινοκινητήρες και δύο ντίζελ, που θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η αμιγώς ηλεκτρική iX1 xDrive30 (με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 230 kW ή 313 ίππων και αυτονομία 413-438 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο), όπως επίσης και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, καθώς και δύο εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V.
Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με 136 ή 150 ίππους σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων στην πρώτη περίπτωση και 177 στη δεύτερη, ενώ η αυτονομία τους με ηλεκτροκίνηση θα είναι 78-89 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.5 των 136 ίππων, ενώ η ήπια υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων. Η βασική έκδοση ντίζελ θα είναι 2λιτρη με 150 ίππους, ενώ η ήπια υβριδική ντίζελ θα έχει 2λιτρο κινητήρα με 197 ίππους.
Facebook Comments