Η υβριδική πρίζας C-Class, καταφέρνει να ενθουσιάσει οδηγό και επιβάτες για πολλούς λόγους, από την άνεση στο δρόμο και την καμπίνα, μέχρι τις επιδόσεις αλλά και την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που θυμίζει… ηλεκτρικό και όχι Plug-in.


Η Mercedes C 300 e είναι ένα από τα καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής για δύο λόγους:

Πρώτον, η ανάρτησή του είναι τόσο καλοκουρδισμένη που δεν νιώθεις το επιπλέον βάρος, και δεύτερον έχει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, τόση, που ο βενζινοκινητήρας θα δουλέψει μόνο αν φύγεις μια εκδρομή το Σαββατοκύριακο.

Αυτό οφείλεται στην χωρητικότητα της υδρόψυκτης μπαταρίας της, που είναι στα 25,4 kWh, μία από τις μεγαλύτερες σε PHEV. Έτσι, η πραγματική αυτονομία είναι στα 90-100 χιλιόμετρα, νούμερο που καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες όχι μίας, αλλά ενίοτε και δύο ημερών.

Στην ουσία δηλαδή έχεις ένα plug-in που το χρησιμοποιείς ως ηλεκτρικό. Βέβαια, καθότι η μπαταρία είναι μεγαλύτερη σε χωρητικότητα, θέλει και τον αντίστοιχο χρόνο για να φορτίσει. Έτσι, υπολογίστε περίπου 10 ώρες σε πρίζα σούκο (από το απόγευμα έως το επόμενο πρωί δηλαδή), ή 2,5 ώρες σε περίπτωση που έχετε 11άρι wallbox.

Όσο τέλος για την κατανάλωση; Αν κινείστε αμιγώς ηλεκτρικά, υπολογίστε γύρω στα 22-25 kWh, αν κινήστε υβριδικά γύρω στα 2,0-2,2 λτ./100 χλμ., ενώ αν έχετε ξεμείνει εντελώς από ρεύμα, τότε θα δείτε την  μέση κατανάλωση βενζίνης στα 8-8,5 λτ./100 χλμ. (ή καλύτερα γύρω στα 7 λίτρα εφόσον θα κινείστε στον αυτοκινητόδρομο, αφού εκεί μόνο θα τελειώσει η μπαταρία…

Προσφέρει κορυφαία άνεση, έχει υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης και κρύβει καλά το βάρος ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Σε αυτούς μάλιστα θα εκτιμήσεις επιπλέον το συμπαγές πλαίσιό της, το γρήγορο στις αλλαγές κιβώτιο (σ.σ. πλέον δουλεύει και ο βενζινοκινητήρας), και το εξαιρετικό σε πληροφόρηση και γρήγορο τιμόνι. Με απλά λόγια, η C-Class είναι ευθύβολη και ταξιδιάρα στον αυτοκινητόδρομο, ανάλαφρη και γρήγορη στις γρήγορες στροφές, και ευέλικτη και άνετη μέσα στην πόλη.
Κάτω από το καπό της C 300 e, λοιπόν, βρίσκεται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 204 άλογα και ο οποίος συνδυάζεται με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς είναι στα 313 άλογα, η ροπή στα 550 Nm και οι επιδόσεις είναι αξιοζήλευτες. Συγκεκριμένα, 5,9 δλ. χρειάστηκαν για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ τα 2,9 δλ. για το 30-80 και 3,8 για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης και της γεμάτης λειτουργίας του μοτέρ. Μάλιστα, στα «συν» σημειώνουμε ότι η τελική ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικά είναι στα 140 χλμ./ώρα, αλλά και ότι το μοτέρ τραβάει γερά από τις χαμηλές μέχρι τις ψηλές στροφές και πάντα με πολιτισμένη λειτουργία μέχρι τα 245χλμ που είναι η τελική…τελική της!
Oι τιμές ξεκινούν από 58.250 ευρώ

Facebook Comments