Η μάσκα είναι σχεδόν κατακόρυφη και δένει αρμονικά με τα ορθογώνια φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led. Το καπό δείχνει μυώδες χάρη στα τέσσερα νεύρα που το διατρέχουν, το μπροστινό παρμπρίζ είναι και αυτό αρκετά κάθετο.
Αλλα και στο πίσω μέρος ακολουθείται η ίδια σχεδιαστική ταυτότητα με την κατακόρυφη πίσω πόρτα. ΟΙ μεγάλοι θόλου και οι προστατευτικές οδιές περιμετρικά του αμαξώματος συμβάλλουν στην πιο off-road εμφάνιση.
Εσωτερικά η τεχνολογία αλλά και η ποιότητα κατασκευής γίνονται αντιληπτές με την πρώτη ματιά. Αφρώδη ποιοτικότατα πλαστικά με υψηλή συναρμογή .Στο ταμπλό πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι γνώριμες πλέον οθόνες με διαγώνιο από επτά ίντσες έως 10,25 ίντσες (προαιρετικά) οι οποίες προσφέρουν πλούσια πληροφόρηση για τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου.Είναι τοποθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίζουν μια εννιαία οθόνη
Αριστερά βλέπουμε τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων με την δυνατότητα διαφορετικών προβολών εμφάνισης . Στα δεξιά συναντάμε την οθόνη όπου εμφανίζονται οι ενδείξεις του συστήματος infotainment αλλά και των υπολοίιπων βασικών λειτουργιών του αυτοκινήτου.
Φυσικά και εδώ υπάρχει το σύστημα πολυμέσων MBUX που προδίδει αμέσως τη συγγένεια με την μικρότερη Class .
Μιλάτε στην Mercedes σας απαντάει και την ίδια ώρα κάνει αυτό πο της λέτε όσον αφορά κάποια συστήματα του αυτοκινήτου.Ας μην ξεχνάμε ότι η Mercedes ήταν πρωτοπόρος σε αυτού του είδους συστήματα με τις εννιαίες οθόνες και τις προηγμένη φωνητική αναγνώριση.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι και η δυνατότητα αλλαγής χρωματισμού του νυχτερινού φωτισμού μέσω του σχετικού προγράμματος από την οθόνη αφής.Ο… χειρονακτικός χειρισμός σε αρκετά συστήματα βέβαια μπορεί να γίνει και με τα πλήκτρα αφής που βρίσκονται στο τιμόνι αλλά και με το touchpad που βρίσκεται στην κονσόλα.
Οι χώροι για πέντε επιβάτες είναι ιδιαίτερα άνετοι. Υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης της δεύτερης σειράς καθισμάτων κατά τον διαμήκη άξονα, μεταβάλλοντας τον χώρο των αποσκευών από τα 570 λίτρα έως και τα 1.805 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση.
Οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο χώρο για ώμους και πόδια και λόγω σχεδίασης μεγάλο «αέρα » πάνω από τα κεφάλια τους.. Να τονίσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα για τρίτη σειρά καθισμάτων.
Κάτω από το καπό «ζει» ο αλουμινένιος υπερτροφοδοτούμενος 1.3 με κωδικό M 282 DE14, ο οποίος αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Daimler και της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Οι μηχανικοί έχουν προσέξει την κάθε λεπτομέρεια. Η κεφαλή του έχει σχήμα «Δέλτα», τα τοιχώματα των κυλίνδρων και των εμβόλων είναι ειδικά κατεργασμένα έτσι ώστε να έχουν ελάχιστες τριβές, η πίεση υπερπλήρωσης ελέγχεται ηλεκτρονικά ενώ διαθέτει φίλτρο μικροσωματιδίων GPF.
Αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 rpm και 250 Nm από τις 1.620 rpm και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο εδώ σε αντίθεση με την προσθιοκίνητη έκδοση είναι 8άρι αντί για 7άρι, αλλά πιο συμπαγές και 3,6 kg ελαφρύτερο από το 7G-DCT.
Το συγκεκριμένο κιβώτιο αποδεικνύεται στην πράξη σβέλτο στις αλλαγές ταχυτήτων ενώ στον αυτοκινητόδρομο όπου κρατάς υψηλότερες ταχύτητες για μεγάλο χρονικό διάστημα,Βοηθά τον βενζινοκινητήρα να έχει δύναμη, κρατώντας τις στροφές πιο χαμηλά, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερη οικονομία και λιγότερο θόρυβο.
Σημειωτέον αυτό το μοτέρ είχε αντιμετωπίσει 1620 κιλά αμαξώματος. Βέβαια για τους πιο…ανήσυχους υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής σχέσεων και χειροκίνητα μέσω των paddles που υπάρχουν πίσω από το τιμόνι .
Η τεχνολογία κάνει εμφανή την παρουσία της με την λειτουργία των προγραμμάτων οδήγησης μέσω του διακόπτη Dynamic Select. Μιλάμε για την δυνατότητα επιλογής μεταξύ των Eco, Comfort , Sport και Individual΄με την τελευταία επιλογή να σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίζεις όπως εσύ επιθυμείς τις επιμέρους λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Για να πούμε την αλήθεια εμείς ξεκινήσαμε την δοκιμή επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport όπου οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονταν πιο άμεσα και με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα. όσο για την τελική ταχύτητα αυτή άγγιξε στον ανοιτό δρόμο τα 202 χλμ./ώρα. βέβαια με το στροφόμετρο στα «κόκκινα» η μέση κατανάλωση ανεβαίνει αλλά το πιο,,, τίμιο είναι να σας πούμε ότι στις μικές συνθήκες και με επιλογές προγραμμάτων Comfort και Eco όλα κατεβάνουν προς τα κάτω. Η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπέρασε τα 7,5 με 8 λίτρα ανά 100 χλμ.Εκπομπές CO2: 173 γρμ./χλμ.
Χαίρεσαι να οδηγείς την GLB 200 καθώς κάθεσαι στην αμφιθεατρική θέση του οδηγού έχοντας πολύ καλή ορατότητα την οποία ενισχύουν και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Στα στροφιλίκια το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση για την θέση των τροχών και με αισθητό βάρος. Οι κλισεις στις στροφές είναι περιορισμένες με την τετρακίνηση για την οποία θα μιλήπουμε και πιο κάτω να προλαβαίνει τις όποιες βίαιες αντιδράσεις, δίνοντας απόλυτο έλεγχο στις στροφές δίχως να εμφανίζονται υποστροφικές τάσεις.Τα φαρδιά ελαστικά 235/50-R19 Pirelli P Zero του αυτοκινήτου της δοκιμής μας προσέφεραν ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση.
Φυσικά το πλούσιο μπουκέτο ασφαλείας διαθέτει μεταξύ άλλων: σύστημα προειδοποίηση και αποφυγή σύγκρουσης, διατήρηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα ,σύστημα διατήρησης λωρίδας.
Η GLB 200 είναι εξαιρετική σε συνθήκες πολύωρων ταξιδιών όπως όλα τα… αστεράτα μοντέλα,
Είναι αθόρυβη, πολιτισμένη , δίνει σιγουριά σε οδηγό και επιβάτες χάρη και στα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.Βέβαια μας ξένισε λίγο η αυξημένη χροιά του θορύβου του μοτέρ- για τα δεδομένα της μάρκας- όταν το ζορίσαμε απότομα στις υψηλές στροφές σε μια απότομη επιτάχυνση αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μόλις 1,33 λίτρα.
Στα ατού φυσικά είναι και η ύπαρξη τετρακίνησης η οποία είναι εμφανής πρώτα με την ένδειξη 4MATIC στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Σε φυσιολογικές συνθήκες το αυτοκίνητο λειτουργεί ως προσθιοκίνητο. Όταν όμως υπάρξει ανάγκη η ισχύς του κινητήρα και η ροπή μεταφέρατια έως και σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο «αξόνων», μέσω κλειδώματος του πολύδισκου συμπλέκτη. Φυσικά αυτό γίνεται αυτό χωρίς την παρέμβαση του οδηγού κάτι που κάνει πιο εύκολη και ασφαλή την ζωή του.
Στα συν του Off Road πακέτου της GLB200 είναι και το σύστημα Downhill Speed Regulation (DSR), με το οποίο ρυθμίζεται αυτόματα η ταχύτητα στις απότομες κατηφόρες μεταξύ 2-18 χλμ./ώρα χωρίς να χρειαστεί να επεμβούμε στα φρένα.Βέβαια τα φρένα όποτε τα χρειαστήκαμε μας γλύτωσαν σε συνεργασία με το πλούσιο πακέτο συστημάτων ασφάλειας να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις .Με τόσα προσόντα που έχει η Mercedes-Benz GLB 200 4MATIC φανήκαμε…ειδήμονες στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Τελικό συμπέρασμα. Η νέα Mercedes-Benz GLB 200 4MATIC έχει επιβλητικό παρουσιαστικό, υψηλή ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, luxury παροχές,αποδοτικό κινητήρα πλήρως αποδεκτό για τα ελληνικά δεδομένα, εντυπωσιακές ικανότητες εντός και εκτός δρόμου και φυσικά όνομα που προδίδει κύρος στον ιδοκτήτη της. Για να την αποκτήσετε χρειάζεστε 46,550 ευρώ.
Facebook Comments