Το BMW Group είναι πεπεισμένο ότι στο μέλλον, οι ισχυρές, καινοτόμες, βιώσιμα παραγόμενες κυψέλες μπαταριών, θα είναι σημαντικές για την επιτυχία της ατομικής ηλεκτρικής κινητικότητας.

Η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει μία νέα εποχή στον τομέα της ηλεκτροκίνησης από το 2025 με τα μοντέλα της NEUE KLASSE – χρησιμοποιώντας νέες εξελιγμένες στρογγυλές κυψέλες μπαταριών για τη νέα αρχιτεκτονική, για πρώτη φορά.

Το BMW Group έχει ήδη αναθέσει συμβάσεις της τάξης διψήφιου αριθμού δισεκατομμυρίων ευρώ για την παραγωγή των νέων κυψελών μπαταριών BMW. Αξιοποιώντας την ολοκληρωμένη εσωτερική τεχνογνωσία του Κέντρου Εξειδίκευσης Μπαταριών της εταιρείας, η ομάδα ανάπτυξης, παραγωγής και αγοράς μπόρεσε να μειώσει σημαντικά το κόστος για την μπαταρία υψηλής τάσης, χάρη στη νέα κυψέλη μπαταρίας και τη νέα φιλοσοφία ενσωμάτωσης για τεχνολογία μπαταρίας που έχει αναπτυχθεί από την BMW.

Με βάση τις τρέχουσες παραδοχές της αγοράς, τα κόστη μπορούν να μειωθούν μέχρι και 50%, συγκριτικά με την τρέχουσα 5η γενιά. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο να μειώσει το κόστος κατασκευής για τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στο ίδιο επίπεδο με τα οχήματα με προηγμένη τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Με τη νέα, στρογγυλή κυψέλη BMW που είναι ειδικά σχεδιασμένη για την ηλεκτρική αρχιτεκτονική των μοντέλων της , θα υπάρχει η δυνατότητα αύξησης της αυτονομίας του μοντέλου με την υψηλότερη αυτονομία μέχρι και 30% (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP).Η μπαταρία, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και η τεχνολογία φόρτισης στην NEUE KLASSE θα έχει επίσης υψηλότερη τάση που θα φτάνει τα 800 volt.

Μεταξύ άλλων, αυτό θα βελτιστοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο η ενέργεια παρέχεται σε σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος συνεχούς ρεύματος, που μπορούν να πετύχουν πολύ υψηλότερη ικανότητα φόρτισης με ρεύμα έως 500 ampere – μειώνοντας έτσι το χρόνο που απαιτείται για τη φόρτιση του από     10 – 80%, έως και κατά 30% .

Facebook Comments