Ήδη διαθέσιμα σε ηλεκτροκίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις, τα δύο νέα μοντέλα PEUGEOT 308 – hatchback και SW, θα διατίθενται από το 2023 και σε 100% ηλεκτρική έκδοση.
Τα νέα PEUGEOT E-308 και E-308 SW πρόκειται να εφοδιάζονται με ένα εντελώς καινούργιο πλήρως ηλεκτρικό κινητήρα: με ισχύ 115 kW (156 bhp) και ροπή 260 Nm (διαθέσιμη «από το ρελαντί») για ακαριαία απόκριση. Ο νέος κινητήρας θα κινεί το E-308 απολύτως αθόρυβα, χωρίς κραδασμούς και χωρίς καθόλου εκπομπές CO2. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα, η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις plug-in hybrid των 180 bhp/132 kW και 225 bhp/162 kW, καθώς και τις εκδόσεις με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
To κιβώτιο του PEUGEOT E-308 και E-308 SW βελτιστοποιεί την αυτονομία οδήγησης, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και υψηλό επίπεδο επιδόσεων με κορυφαία απόκριση όπως ταιριάζει στους ηλεκτροκινητήρες. Η μπαταρία είναι και αυτή νέας γενιάς. Πρόκειται για μία μπαταρία υψηλής τάσεως των 54 kWh (51 kWh ωφέλιμο) νέας χημικής σύνθεσης. Η μπαταρία διαθέτει νέα χημική σύνθεση με 80% Νικέλιο – 10% Μαγγάνιο – 10% Κοβάλτιο, που λειτουργεί με τάση 400 volt και εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 400χλμ. βάσει πρωτοκόλλου WLTP (σε διαδικασία έγκρισης).
Η οικονομία/αποδοτικότητα ήταν μία σημαντική παράμετρος για τους μηχανικούς των PEUGEOT E-308 και E-308 SW, καθώς οι συνδυασμένες προσπάθειες σε ότι αφορά τον κινητήρα, τη μπαταρία, την αεροδυναμική (βελτιστοποίηση του εμπρός και του κάτω μέρους), περιορισμός του βάρους (πλατφόρμα EMP2) και μείωση των απωλειών τριβής (λάστιχα κατηγορίας Α), κατέστησε δυνατή την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής μέσης ηλεκτρικής κατανάλωσης: 12,7kWh/100km, τιμή που αποτελεί σημείο αναφοράς μεταξύ των 100% ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία C.
Επιπλέον, για να διαχειριστεί την κατανάλωση ενέργειας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης (ECO, NORMAL και SPORT) και ακόμη, χάρη στη λειτουργία “BRAKE”, να αυξήσει την δύναμη πέδησης καθώς αφήνει το γκάζι, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της ανακτώμενης ενέργειας.
Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW. Η υποδοχή για το βύσμα φόρτισης δέχεται όλους τους τύπους σύνδεσης. Από δημόσιο φορτιστή ισχύος 100kW το αυτοκίνητο χρειάζεται για φόρτιση από 20 έως 80%, λιγότερο από 25 λεπτά. Από τεχνολογική σκοπιά, τα νέα PEUGEOT E-308 και E-308 SW διαθέτουν τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που εξασφαλίζουν ήρεμη και ασφαλή οδήγηση. Σε αυτά περιλαμβάνονται:
⦁ Προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go,
⦁ Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων, μεγάλης εμβέλειας (75 μέτρα),
⦁ Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας που ειδοποιεί τον οδηγό όταν εκείνος κάνει όπισθεν.
Facebook Comments