Η ζώνη ασφαλείας του αυτοκινήτου και η χρήση της είναι κάτι που αποτελεί πλέον συνήθεια για πολλούς ανθρώπους όταν μπαίνουν στο αυτοκίνητο. Η χρήση της ζώνης ασφαλείας αποτελεί την προϋπόθεση των πλαισίων ασφαλείας του οχήματος, καθώς όλα είναι ρυθμισμένα να λειτουργούν με αυτή.

Η ζώνη ασφαλείας μειώνει σημαντικά το ρίσκο τραυματισμού ή θανάτου εξαιτίας ενός τροχαίου ατυχήματος σε κολοσσιαίο βαθμό. τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ιμάντες ασφαλείας τριών σημείων τόσο στα μπροστινά όσο και στα δευτερεύοντα σαλόνια για ορισμένα δαπανηρά, ταχύτερα οχήματα που σε κάθε περίπτωση διαθέτουν ζώνες τεσσάρων σημείων. Οι ζώνες ασφαλείας στα πίσω καθίσματα, παρά το γεγονός ότι για τη συντριπτική πλειονότητα των οδηγών δεν λαμβάνουν την προσοχή που θα έπρεπε, αναλαμβάνουν ζωτικό ρόλο, αφού ανεξάρτητα από το αν ο ταξιδιώτης στο μπροστινό κάθισμα τις έχει ασφαλίσει, η επαφή με το σώμα του πίσω ταξιδιώτη λόγω απαλλαγής από την επίδραση θα μπορούσε να έχει δυσάρεστα αποτελέσματα και για τους δύο.

Ένα αφαιρούμενο κάθισμα που προορίζεται να συγκρατεί ένα μικρό παιδί με ασφάλεια κατά την οδήγηση σε ένα όχημα και το οποίο συνήθως συνδέεται με ένα κανονικό κάθισμα με θηλιές ή λουριά.Ένα αφαιρούμενο μαξιλάρι ή μαξιλάρι για τον οδηγό ή τον ταξιδιώτη για να κάθεται πάνω του κατά τη μετακίνηση με αυτοκίνητο, για να παρέχει πρόσθετο επίπεδο άνεσης.Όταν συμβεί ένα ατύχημα, ένας ένοικος αυτοκινήτου χωρίς ζώνη ασφαλείας ή περιορισμό για μικρά παιδιά θα συνεχίσει να κινείται με παρόμοια ταχύτητα όπως το αυτοκίνητο πριν από τη σύγκρουση και ως αποτέλεσμα θα πυροβοληθεί προς τα εμπρός – αναμφίβολα είτε στο μπροστινό ταμπλό είτε στο πίσω μέρος του μπροστινού καθίσματος ανάλογα με το πού κάθεται ένα παιδί ή ένας κάτοικος.

Ασφάλεια καθισμάτων αυτοκινήτου – Αλήθειες και ψέμματα

Αυτό είναι το κύριο κίνητρο για το οποίο τα καθίσματα αυτοκινήτου είναι σημαντικά: Τα καθίσματα αυτοκινήτου για νέους σχεδιάζονται ρητά για να μην είναι επικίνδυνα.

Μύθος 1 Αυτό είναι το κύριο κίνητρο για το οποίο τα καθίσματα αυτοκινήτου είναι σημαντικά: Τα καθίσματα αυτοκινήτου για νέους σχεδιάζονται ρητά για να μην είναι επικίνδυνα.
Μύθος 2 Κανονικά εμείς οι κηδεμόνες πιστεύουμε ότι τα παιδιά περιφρονούν την οδήγηση σε καθίσματα αυτοκινήτου.Είναι έγκυρο – αλλά μόνο μερικά.
Μύθος 3 Εμείς, οι κηδεμόνες, θα προτιμούσαμε να μην αναγκάσουμε ένα βρέφος να καθίσει σε ένα κάθισμα αυτοκινήτου με την ιδέα ότι ένα βρέφος είναι υπερβολικά εύθραυστο για να χρησιμοποιήσει ένα κάθισμα αυτοκινήτου.

Rear-facing Car Seat (προτείνεται για μωρά): Αυτό το κάθισμα αυτοκινήτου είναι το καλύτερο κατάλληλο μέχρι δύο ετών. Είναι κατάλληλο για χρήση όσο το δυνατόν περισσότερο, καθώς είναι η πιο ασφαλής επιλογή για το παιδί σας.

Forward-facing Car Seat (προτείνεται για πιο έμπειρα παιδιά): Αυτό το κάθισμα αυτοκινήτου είναι λογικό όταν τα παιδιά φτάσουν στα 5 έτη.

Booster Seat Όταν μεγαλώσουν από το μπροστινό προσανατολισμένο κάθισμα, κλειδώστε τα σε ένα υποστηρικτικό κάθισμα μέχρι να φτάσουν στο νόμιμο επίπεδο ζώνης ασφαλείας, το οποίο είναι 5,7 ίντσες ύψος.

Seat Belt Μπορείτε πλέον να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τα καθίσματα αυτοκινήτου μόλις η ζώνη ασφαλείας του αυτοκινήτου εφαρμόσει κατάλληλα στο σώμα του παιδιού σας.

Πώς λειτουργεί η ζώνη ασφαλείας;

Βασικά, το σύστημά του είναι εξαιρετικά απλό και αποτελείται από τα ακόλουθα μέρη:

  1. Γραβάτα υφής. Η ζώνη περνάει μπροστά από το σώμα του ταξιδιώτη.
  2. Αναστολέας. Ένα δοχείο το οποίο δεν είναι αισθητό στο μάτι και είναι υπεύθυνο για την κίνηση της ζώνης για να την ασφαλίσει, να την συγκεντρώσει μετά τη χαλαρωση της, αλλά επιπλέον να την κρατήσει σταθερά σε περίπτωση ανάγκης.
  3. Μεταλλική γλώσσα. Το μέρος που μπαίνει στον κύκλο συγκράτησης.
  4. Κύκλος συγκράτησης. Το τμήμα που είναι διαγραμμισμένο στο σώμα όπου ασφαλίζουμε τη γλώσσα μετά τη χρήση της ζώνης. Διαθέτει επίσης ένα κουμπί παράδοσης.
  5. Προεντατήρας. Ένα εξάρτημα που ασκεί πίεση κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, κρατώντας την πλάτη του ενοικιαστή σε επαφή με το κάθισμα.

Ωστόσο, τι κάνουμε αν υποθέσουμε ότι η ζώνη ασφαλείας μπλοκάρει ή, από την άλλη πλευρά, σε περίπτωση που η ζώνη ασφαλείας δεν αποσυρθεί στη θέση της;

Η ζώνη ασφαλείας του αυτοκινήτου, όπως και κάθε ένα από τα μέρη της, απαιτεί κατάλληλη χρήση και υποστήριξη. Έτσι, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα κάποια στιγμή. Θα πρέπει να τα δούμε και στη συνέχεια να μιλήσουμε για την απάντησή τους:

  • Η ζώνη ασφαλείας δεν τραβιέται για να φορεθεί. Υπάρχει πρόβλημα λόγω φθοράς ή χώματος στο πλαίσιο ασφάλισης ή σε οποιοδήποτε από τα μέρη του φρένου.
  • Η ζώνη ασφαλείας δεν επικαλύπτεται μετά τη χρήση. Το ίδιο με τα παραπάνω.
  • Μετά από ένα ατύχημα η ζώνη ασφαλείας δεν λειτουργεί. Μετά την ενεργοποίησή της εξαιτίας ενός ατυχήματος, ο ιμάντας ασφαλείας απαιτεί πραγματικά αντικατάσταση, καθώς μετά την ενεργοποίηση του αναστολέα, κλειδώνει και είναι ουσιαστικά άσκοπος.
  • Η ζώνη δεν μπαίνει στον κύκλο συγκράτησης. Φθορά στο ελατήριο ή στο σημείο σύνδεσης λόγω φθοράς ή χώματος.
Πηγή πληροφοριών:
https://www.autodoc.gr/info/gr-oni-asfaleias-kanones-chrisis-leitoyrgies-problimata
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/135-chronia-apo-tin-katochyrosi-tis-patentas-gia-ti-zoni-asfaleias/

Facebook Comments