Για το 23YM, μία νέα stealthy χρωματική επιλογή ενισχύει την ευρείας κλίμακας απήχηση της μοτοσυκλέτας.
Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω.
Το μεταξόνιο φτάνει τα 1535mm, με γωνία κάστερ/ίχνος στα 26,5°/108mm και απόσταση από το έδαφος στα 175mm. Το βάρος της NT1100, πλήρες υγρών, είναι 238kg για την έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και 248kg για την αντίστοιχη με DCT.
Στους δύο εμπρός δίσκους των 310mm επενεργούν ελαφριές, τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Ο πίσω δίσκος 256mm χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα πέδησης (μπροστά και πίσω) ελέγχεται από ABS.
3.3 Κινητήρας
· Δικύλινδρος, οκταβάλβιδος, παράλληλος SOHC κινητήρας 1.084cc
· Ισχύς 75kW (102 Ps) και ροπή 104Nm
· Ρυθμίσεις στην εισαγωγή και την εξαγωγή για να επιτυγχάνεται ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση και απολαυστικός ήχος στις χαμηλές στροφές
Ο δικύλινδρος, παράλληλος οκταβάλβιδος SOHC κινητήρας 1.084cc της NT1100 είναι δοκιμασμένος στην CRF1100L Africa Twin, και αποδίδει μέγιστη ισχύ 75kW (102 Ps) στις 7.250rpm και μέγιστη ροπή 104Nm στις 6.250rpm. Η σχέση συμπίεσης παραμένει ίδια, στο 10.1:1. Ένα ακόμα κοινό χαρακτηριστικό είναι η χρήση του στροφάλου με κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης.
Η διαχείριση του κινητήρα γίνεται μέσω Throttle By Wire (TBW) και το PGM-FI τροφοδοτεί τις πεταλούδες του γκαζιού. Εκεί όπου η ρύθμιση του κινητήρα διαφέρει από της Africa Twin – και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στον αναβάτη – είναι η βελτιστοποίηση του μήκους τόσο των αυλών εισαγωγής όσο και των διαφραγμάτων του σιλανσιέ, για τη δημιουργία ενός ευχάριστου ήχου στις χαμηλές στροφές και μιας ομαλής, ισχυρής επιτάχυνσης σε συνδυασμό με ξεκούραστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο – ιδανικά για την πολυδιάστατη χρήση της NT1100.
Οι στροφαλοθάλαμοι χωρίζονται στον οριζόντιο άξονα, ενώ η αντλία νερού βρίσκεται μέσα στο περίβλημα του συμπλέκτη, με το θερμοστάτη να ενσωματώνεται στην κυλινδροκεφαλή. Οι χειροκίνητες και DCT εκδόσεις του κινητήρα μοιράζονται τους ίδιους στροφαλοθαλάμους, με μικρές εξωτερικές διαφορές. Οι κραδασμοί 2ης τάξης εξουδετερώνονται από την διαφορά φάσης στην παλινδρόμηση των εμβόλων, ενώ οι κραδασμοί 1η τάξης και συντονισμού αντισταθμίζονται από τους δύο ξεχωριστούς αντικραδασμικούς άξονες που κινούν και τις αντλίες νερού και λαδιού.
Ένας αισθητήρας στροφάλου (με τα αντίστοιχα δόντια στο δίσκο να τοποθετούνται ανά 10ο) – διαχειρίζεται την ανίχνευση των προβλημάτων ανάφλεξης – σημαντικό για τη συμβατότητα με το πρότυπο OBD2/EURO5. Επίσης, οι δύο αισθητήρες μέτρησης αναλογίας καυσίμου-αέρα Linear Air Flow (LAF) στις εξαγωγές, προσφέρουν πιο ακριβή μέτρηση της αναλογίας σε σχέση με τους παραδοσιακούς αισθητήρες Ο2 για επιπλέον συμμόρφωση με τους κανονισμούς EURO5.
Το TBW διαχειρίζεται την απόδοση και το χαρακτήρα του κινητήρα, καθώς και το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και το Wheelie Control. Υπάρχουν 3 προκαθορισμένα προγράμματα να επιλέξει ο αναβάτης που καλύπτουν μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών και 3 επίπεδα διαχείρισης για την Ισχύ και το Φρένο του Κινητήρα, με το επίπεδο 1 να προσφέρει τη μέγιστη τιμή κάθε παραμέτρου. Για το HSTC και το Wheelie Control το επίπεδο 3 παρέχει το μέγιστο βαθμό παρέμβασης.
Η επιλογή του προγράμματος γίνεται από τον αριστερό διακόπτη. Η σχετική ένδειξη στο ταμπλό ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC.
URBAN – είναι η στάνταρ επιλογή που ταιριάζει σε όλες τις συνθήκες και προσφέρει μια μεσαία ρύθμιση ισχύος κινητήρα και φρένου κινητήρα.
RAIN – μειώνει την ισχύ του κινητήρα και το φρένο κινητήρα για πρόσθετη σιγουριά σε βρεγμένο ή ολισθηρό δρόμο.
TOUR – παρέχει πλήρη ισχύ κινητήρα και στάνταρ φρένο κινητήρα, για ισχυρή επιτάχυνση κατά τη μεταφορά συνεπιβάτη και αποσκευών.
Facebook Comments