Έχω μάθει δυστυχώς να αντικρίζω κακοποιήσεις ζώων, τις έχω δει κατάματα και τις έχω ζήσει στο πετσί μου. Λυπάμαι που το παραδέχομαι αλλά έχω πάψει να σοκάρομαι πια.

Μέχρι που σήμερα είδα ένα παιδί, ένα μικρό παιδί, ένα παιδί δημοτικού που δυστυχώς καταλαβαίνει στο ακέραιο τι συμβαίνει γύρω του και τι προκαλεί (δε μιλάμε καν για παιδί νηπιακής ηλικίας), να βασανίζει μικρά κουτάβια κι ένα άλλο να το βιντεοσκοπεί, μάλλον για το κατόρθωμά του, μάλλον για την κοινή τους απόλαυση.

Το τραγικό συμβάν εκτυλίχθηκε σε δημοτικό γυμναστήριο της Βισαλτίας Σερρών ενώ σύμφωνα με πληροφορίες υπήρχε κι άλλος ανήλικος στον χώρο. Το παιδί αρπάζει τα κουτάβια, τα πετάει στον αέρα, τα ρίχνει κάτω ξανά και ξανά, τα πατάει με το παπούτσι του στο μουτράκι τους, τους κλείνει τη μύτη ενώ συνεχίζει τη φρίκη κάνοντας σεξουαλικές κινήσεις που παραπέμπουν σε συνουσία είτε μεταξύ του ιδίου και των κουταβιών είτε των κουταβιών μεταξύ τους. Στο βίντεο καταγράφονται τουλάχιστον 7 κουτάβια και βρέθηκαν ζωντανά μόλις 3.

Έχει διατάξει εξ αρχής το Τμήμα Προστασίας Ζώων της ΕΛ.ΑΣ., έχει ενημερωθεί εισαγγελέας, έχει ήδη σχηματιστεί δικογραφία, αναμένεται η κατάθεση της μητέρας για ολοκληρωθεί, η οποία δε διαμένει στον τόπο διαμονής του παιδιού της και θα αναχωρήσει για να βρεθεί στην περιοχή.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο φρικτό και βασικά τίποτα πιο απελπιστικό από το να βλέπεις παιδιά να κακοποιούν ζώα. Τα παιδιά αυτά, κι αυτό που βασάνιζε μπροστά στην κάμερα κι αυτό που παρακολουθούσε και κατέγραφε πίσω από την κάμερα κι αυτό που βάσει πληροφοριών βρισκόταν μαζί τους στο χώρο, τολμώ να πω ότι είναι επικίνδυνα για όλους μας. Η πολιτεία οφείλει να σκύψει με ιδιαίτερη προσοχή και να μην το αφήσει να περάσει στα ψιλά, πρόκειται για ειδεχθέστατη πράξη που δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητη, να δούνε πώς αυτά τα παιδιά έφτασαν να γίνουν εγκληματίες από το δημοτικό και πώς δεν θα επαναληφθεί αυτή η φρίκη που σήμερα έχει θύματα κουτάβια κι αύριο ίσως όχι μόνο. Ο κύκλος της βίας δεν είναι μόνο για την βιβλιογραφία αλλά πρέπει να τον θυμόμαστε πρωτίστως για την πρόληψη.

Κι ας μιλήσουμε σοβαρά κι ανοιχτά για μάθημα ενσυναίσθησης, φιλοζωίας και ψυχολόγους ιδίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κι η ενσυναίσθηση μπορεί να μη διδάσκεται σαν την ορθογραφία αλλά σίγουρα καλλιεργείται, κι αυτά τα παιδιά έδειξαν τι τους λείπει περισσότερο. Σίγουρα πάντως δεν έφτασαν να γίνουν μικρά τέρατα από τη μία μέρα στην άλλη και γι’ αυτό φέρουν ευθύνη -φυσικά όχι στον ίδιο βαθμό- όλοι, από τα σπίτια τους μέχρι τα σχολεία τους και συνολικά την κοινωνία μας.

Facebook Comments