Στον 21ο πρώτο αιώνα και δη στον αθλητισμό, τίποτε δεν είναι τυχαίο. Μάλιστα, με την επιστήμη να φτάνει σε δυσθεώρητα επίπεδα, οι εκπλήξεις είναι πλέον ελάχιστες. Θαύμα, για παράδειγμα, αποτέλεσε η κατάκτηση της Premier League από τη Λέστερ πριν από μερικά χρόνια. Πραγματική έκπληξη, κανένας δεν το πίστευε.
Έτσι είναι τα πράγματα στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, στο βόλεϊ και στα ομαδικά αθλήματα. Επενδύεις και κερδίζεις. Ακόμη και στον ατομικό αθλητισμό, εάν «επενδύσεις» στην προπόνηση, τότε μακροχρόνια θα βρεθείς κερδισμένος. Κάπως έτσι είναι και η κατάσταση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δεν αρκεί να είσαι καλός οδηγός, αλλά θα πρέπει να έχεις και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να γίνεις πρωταθλητής ή ακόμη περισσότερο, να γράψεις ιστορία.
Η Red Bull και πιο συγκεκριμένα ο Μαξ Φερστάπεν αποτελούν το μεγάλο φαβορί και για τον φετινό τίτλο της Formula 1. Ο Βελγο-Ολλανδός έχει αποκτήσει σαφές προβάδισμα στην κατάταξη από το δεύτερο Σέρχιο Πέρεθ, επίσης της Red Bull, και μοιάζει απίθανο να χάσει τον τίτλο. Μάλιστα, σύμφωνα με τη στοιχηματική πλατφόρμα της Bwin, ο Φερστάπεν είναι ακλόνητο φαβορί σε αρκετά «φτωχές» αποδόσεις.
Χαρακτηριστικό της δυναμικής του αποτελούν τα ειδικά στοιχήματα που προσφέρονται από την εν λόγω εταιρεία. Η περίπτωση να κερδίσει όλους τους εναπομείναντες αγώνες ο Μαξ Φερστάπεν προσφέρεται σε απόδοση 7.00, ενώ η περίπτωση να κερδίσει τους υπόλοιπους αγώνες γενικά η Red Bull βρίσκεται σε απόδοση 4.50.
Βέβαια, για να καταφέρνει ο Μαξ Φερστάπεν και γενικότερα η Red Bull να βρίσκονται πάντοτε στην κορυφή χρειάζεται η συμβολή της τεχνολογίας. “Το αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο, οπότε ποιος ήταν ο λόγος να το αλλάξουμε και τόσο;”, είπε ο Μαξ Φερστάπεν λίγο μετά την αποκάλυψη της Red Bull RB19 στη Νέα Υόρκη, ενόψει του πρωταθλήματος της Formula 1 του 2023.
Ο Φερστάπεν φέτος οδηγεί μονοθέσιο με νέο κινητήρα. Εκ πρώτης όψεως η RB19 δεν έχει αισθητές σχεδιαστικές διαφορές από την RB18, που έκανε πέρσι το κυριαρχικό νταμπλ της Formula 1 με το δεύτερο διαδοχικό πρωτάθλημα του Μαξ Φερστάπεν και τον πρώτο τίτλο κατασκευαστών της ομάδας του Μίλτον Κινς μετά από οκτώ χρόνια.
Ουσιαστικά, η κάθε εταιρεία δεν χρειάζεται απλά να έχει τον ικανότερο οδηγό, αλλά και τους πιο εξελιγμένους κινητήρες για να κερδίζει κάθε χρόνο. Και στην Red Bull μάλλον κάτι γίνεται σωστά τα τελευταία έτη.
Facebook Comments