Η Suzuki Motor Corporation παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό όχημά της (BEV), το e VITARA, στο Μιλάνο, Ιταλία.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία, την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αρχίσουν σε διάφορες χώρες, όπως η Ευρώπη, η Ινδία και η Ιαπωνία, το καλοκαίρι του 2025.

Το e VITARA βασίζεται στο πρωτότυπο μοντέλο «eVX», το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Ινδία τον Ιανουάριο του 2023 και στην JAPAN MOBILITY SHOW τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο BEV της Suzuki.

Με το θέμα «Emotional Versatile Cruiser», το e VITARA διαθέτει σχεδιασμό που συνδυάζει την αίσθηση προηγμένης τεχνολογίας και δύναμης, σύστημα κίνησης BEV που προσφέρει ευέλικτη και εξαιρετική οδηγική εμπειρία, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» που παρέχει όχι μόνο εκτός δρόμου ικανότητα αλλά και ισχυρή απόδοση, και ένα νέο δάπεδο – πλατφόρμα «HEARTECT-e» ειδικά για BEV.

1. Σχεδιασμός που συνδυάζει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη δύναμη ενός SUV

Το θέμα σχεδίασης είναι «High-Tech & Adventure», που ενσωματώνει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη στιβαρή φύση ενός SUV, εμπνέοντας αίσθηση περιπέτειας. Το αμάξωμα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση με μεγάλης διαμέτρου τροχούς και μακρύ μεταξόνιο, ενώ στο εσωτερικό είναι τοποθετημένη μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και πάνελ θυρών και κεντρική κονσόλα που δίνουν την αίσθηση της περιπέτειας, αντανακλώντας το θέμα «High-Tech & Adventure». Όλα αυτά τα στοιχεία πλαισιώνονται από κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού.

2. Σύστημα BEV με αποδοτικό eAxle και μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου

Το σύστημα BEV αποτελείται από τον υψηλής απόδοσης eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter, μαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), που σχεδιάστηκαν για ασφάλεια και αξιοπιστία. Επιτυγχάνει σβέλτες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.

3. Ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» με δύο ανεξάρτητα eAxles

Το «ALLGRIP-e» είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Suzuki στην τετρακίνηση, με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Το σύστημα προσφέρει όχι μόνο ισχυρή απόδοση αλλά και εξαιρετική ανταπόκριση με ακριβή έλεγχο. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD).

4. Νέο δάπεδο – πλατφόρμα «HEARTECT-e» ειδικά για BEV

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει το νέο «HEARTECT-e» ειδικά για BEV, με ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης, και ευρύχωρο εσωτερικό. Η δομή του δαπέδου έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Facebook Comments