Ισχυρό ξεκίνημα για τον ΟΠΑΠ το 2025

Δυναμική η εκκίνηση του 2025 για τον ΟΠΑΠ, βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, τα οποία παρουσιάστηκαν από τη διοίκηση της εταιρείας σε αναλυτές.
Όπως τονίστηκε στην τηλεδιάσκεψη, ο ΟΠΑΠ παρουσίασε σημαντική οργανική ανάπτυξη, η οποία οφείλεται τόσο στην συνεχιζόμενη ενίσχυση του online καναλιού, όσο και στην δυναμική παρουσία του φυσικού δικτύου (retail).
Για το α΄ τρίμηνο του 2025, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν σε €595 εκατομμύρια, σημειώνοντας άνοδο +8,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €207,1 εκατομμύρια (+8,8% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη του τριμήνου έφτασαν τα €123,4 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση +8,9%.
Σύμφωνα με τον Jan Karas, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, οι βασικοί τομείς ανάπτυξης ήταν ο αθλητικός στοιχηματισμός και το iGaming, με το ΤΖΟΚΕΡ να ενισχύεται χάρη σε σειρά τζακ ποτ, περιλαμβανομένου του τζακ ποτ-ρεκόρ του Ιανουαρίου. Ο ίδιος επεσήμανε ότι τα αποτελέσματα αυτά ενισχύουν την εμπιστοσύνη πως ο ΟΠΑΠ θα ανταποκριθεί στις προβλέψεις για το 2025.
Ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στην καινοτομία, δίνοντας έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη. Η αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης (AI) και machine learning επιτρέπει την ανάπτυξη προσωποποιημένων εμπειριών, ενώ τα loyalty προγράμματα για τις online πλατφόρμες έχουν ενισχύσει τη δέσμευση των χρηστών.
Η εφαρμογή OPAP Store App έχει καταστεί κομβικό εργαλείο στη ψηφιακή στρατηγική των καταστημάτων, φτάνοντας σε ιστορικά επίπεδα χρήσης. Περίπου 1 στα 3 στοιχήματα στα καταστήματα τοποθετείται μέσω της εφαρμογής, ενισχύοντας τη συνολική απόδοση του δικτύου.
Όπως δήλωσε ο κύριος Karas, η επιτυχία του OPAP Store App δίνει την ώθηση για περαιτέρω επενδύσεις σε mobile εφαρμογές, οπτικοακουστικά συστήματα, και τεχνολογικές αναβαθμίσεις στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη νέων ή ανανεωμένων προϊόντων, όπως το ΛΟΤΤΟ, το Eurojackpot, τα νέα ΣΚΡΑΤΣ και η πασχαλινή έκδοση του Λαϊκού Λαχείου. Αυτά ενίσχυσαν την εμπλοκή των παικτών και αναβάθμισαν την εμπειρία διασκέδασης.
Τα καταστήματα ΟΠΑΠ εξελίσσονται πλέον σε χώρους κοινωνικής συνάντησης, χάρη σε δράσεις όπως τα Football Party, που προσελκύουν ιδιαίτερα το νεανικό κοινό. Παράλληλα, η συμμετοχή του ΟΠΑΠ στην Allwyn του επιτρέπει να αξιοποιεί χορηγίες διεθνούς επιπέδου, όπως αυτή της Formula 1 με τη McLaren, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες.
Οι online δραστηριότητες παραμένουν καθοριστικός πυλώνας ανάπτυξης, με διψήφια αύξηση σε όλους τους τομείς παιχνιδιών. Το online loyalty, οι προωθητικές ενέργειες, και η αύξηση ενεργών χρηστών τόσο για τον ΟΠΑΠ όσο και για τη Stoiximan, ενισχύουν τη θέση της εταιρείας στην αγορά.
Στον τομέα των VLTs, προστέθηκαν νέα παιχνίδια και σύγχρονες παιγνιομηχανές, προσφέροντας μια ανανεωμένη παικτική εμπειρία για το κοινό των καταστημάτων PLAY.
Facebook Comments