Έκρηξη ενδιαφέροντος για ταξίδια άθλησης & ευεξίας – Τί δείχνει νέα έρευνα της Klarna για τους Έλληνες καταναλωτές


Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια με αφορμή την άθληση ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio και δείγμα 1.000 καταναλωτών.
Η ανάγκη για χαλάρωση, φυσική δραστηριότητα και σύνδεση με τη φύση αποτυπώνεται ξεκάθαρα στα ευρήματα:
Η πεζοπορία αποτελεί τη δημοφιλέστερη επιλογή (41%) για ταξίδι άθλησης τον επόμενο χρόνο, ακολουθούμενη από:
Αντίστοιχα, στα ταξίδια ευεξίας, οι κορυφαίες προτιμήσεις είναι:
Στο μέτωπο του κόστους, οι Έλληνες εμφανίζονται ιδιαίτερα συγκρατημένοι:
Σε ερώτηση για τα οικονομικά εργαλεία που θα διευκόλυναν ένα τέτοιο ταξίδι:
Ανάλογη τάση καταγράφεται και για τους λάτρεις της ευεξίας:
Η έρευνα καταδεικνύει τη στροφή των Ελλήνων προς μια πιο ισορροπημένη, βιωματική προσέγγιση στο ταξίδι, με έμφαση στη φυσική και ψυχική υγεία, ενώ παράλληλα αναδεικνύει και τη σημασία των ευέλικτων οικονομικών λύσεων για να καταστούν αυτά τα ταξίδια πιο προσιτά και εφικτά.
Facebook Comments