Η νέα Honda CB1000GT ξαναγράφει τους κανόνες του Sport Touring

Η νέα Honda CB1000GT έρχεται να επαναπροσδιορίσει την έννοια του Sport Touring, συνδυάζοντας τετρακύλινδρη ισχύ Fireblade, κορυφαία άνεση touring και τεχνολογία αιχμής με ένα πλήρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού.
Επεκτείνοντας τη σειρά Hornet, η νέα GT εκφράζει το σύνθημα “High Performance Tourer – Faster. More Distance. More Comfort.”, αποτελώντας την πιο ολοκληρωμένη Sport-Touring πρόταση.
Στην καρδιά της CB1000GT χτυπάει ο ισχυρός κινητήρα της CBR1000RR Fireblade (149,7 PS / 102 Nm), προσφέροντας γραμμική ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών μέσω Throttle-by-Wire και IMU 6 αξόνων που υποστηρίζει Cornering ABS και HSTC.
Η ημι-ενεργητική, ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa EERA™, το αλουμινένιο ψαλίδι Pro-Link, το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι και τα τετραπίστονα φρένα Nissin εξασφαλίζουν κορυφαία σταθερότητα, ακρίβεια και απόδοση σε κάθε διαδρομή.
Ο πλήρης στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει:
Η σχεδίαση, αποτέλεσμα συνεργασίας των Honda Italy & Japan Design Studios, συνδυάζει αιχμηρή αεροδυναμική, premium λεπτομέρειες και λειτουργικά φέρινγκ που προσφέρουν μέγιστη προστασία από τις καιρικές συνθήκες και δυναμικό προφίλ.
Με γνώμονα τη βιωσιμότητα, ο ανεμοθώρακας της CB1000GT είναι κατασκευασμένος από βιοϋλικό Durabio™ φυτικής προέλευσης, ενώ η σέλα από ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο (PP).
Η CB1000GT συνοδεύεται από τρία γνήσια πακέτα αξεσουάρ – Comfort, Sport και Urban Pack – επιτρέποντας εξατομίκευση ανάλογα με το στυλ, τη χρήση και τις ανάγκες του αναβάτη.
Χρωματισμοί 26YM:
Υπάρχουν 3 επίπεδα για τα EP και EB, με το επίπεδο 3 ως το μέγιστο για κάθε παράμετρο. Υπάρχουν επίσης τρία επίπεδα HSTC, με την ένταση της παρέμβασης σε κάθε επίπεδο να έχει ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί σε συνδυασμό με τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από την IMU, της κίνησης και της κλίσης της μοτοσυκλέτας στον δρόμο. Όπως και με τα Power και EB, το επίπεδο 3 προσφέρει τη μέγιστη επέμβαση. Ένδειξη στην οθόνη ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως.
• STANDARD mode χρησιμοποιεί τη μεσαία ρύθμιση για EP, HSTC και EB. Έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει την αίσθηση και την απόδοση μίας σειράς καρμπυρατέρ, με φιλικό χαρακτήρα.
• SPORT mode χρησιμοποιεί το υψηλότερο επίπεδο ισχύος (P) και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα (EB) και HSTC ώστε να προσφέρει 100% απόδοση με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, μέγιστη ισχύ και ροπή σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού και ελάχιστη παρέμβαση του HSTC.
• RAIN mode χρησιμοποιεί το χαμηλότερο επίπεδο ισχύος (P) για τη λιγότερο επιθετική απόδοση ισχύος, μέτριο φρένο κινητήρα(EB) και υψηλό HSTC. Στόχος είναι η χαμηλή απόδοση ισχύος και ροπή στις τρεις πρώτες σχέσεις.
• TOUR mode έχει τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης με το STANDARD, αλλά η δύναμη απόσβεσης προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα· είναι το μοναδικό πρόγραμμα με αυτή τη λειτουργία.
• USER mode επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει ο ίδιος τις ρυθμίσεις για κάθε παράμετρο και να τις αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση.
Βασισμένος στον κινητήρα του CBR1000RR Fireblade 17YM, ο τετρακύλινδος εν σειρά 1000 κ.εκ. DOHC έχει λάβει ειδικές ρυθμίσεις στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου (PGM-FI) και στο ηλεκτρονικό γκάζι (TBW) για την εφαρμογή του στο GT. Εναρμονισμένο με τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, το σύστημα έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει ομαλή και προοδευτική απόκριση στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, μειώνοντας την κούραση του αναβάτη και του συνεπιβάτη στα μεγάλα ταξίδια.
Η διάμετρος και η διαδρομή έχουν οριστεί στα 76 x 55,1mm αντίστοιχα, με σχέση συμπίεσης 11,7:1. Η GT διατηρεί σχεδόν την ίδια απόδοση στις υψηλές στροφές: μέγιστη ισχύς 149,7Ps (110,1kW) αποδίδεται στις 11.000 σαλ, με ροπή 102Nm στις 8.750 σαλ. Οι μηχανικοί της Honda επένδυσαν σημαντικό χρόνο και προσπάθεια ώστε να εξασφαλίσουν γραμμική παροχή ισχύος, με καμπύλη ροπής που «γεμίζει» στο μεσαίο φάσμα στροφών διασφαλίζοντας συνεχή και προοδευτική ισχύ σε όλο το εύρος στροφών
Το κιβώτιο έχει επίσης προσαρμοστεί ιδανικά. Οι σχέσεις 2η έως 5η έχουν επιλεχθεί με στόχο τη βέλτιστη επιτάχυνση, αξιοποιώντας στο μέγιστο την ισχύ του κινητήρα, ενώ η μακριά 6η προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Ένας συμπλέκτης υποβοήθησης/ολίσθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται τις τάσεις αναπήδησης του πίσω τροχού στο φρενάρισμα και στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Στον στάνταρ εξοπλισμό είναι το quick shifter για ομαλές αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, τόσο ανεβάσματα όσο και κατεβάσματα, με λειτουργία autoblip.
Η δυνητική κατανάλωση φτάνει τα 16,5 km/L και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 21 λίτρων εξασφαλίζει πιθανή αυτονομία άνω των 340 km. Το σύστημα αυτοδιάγνωσης έχει αναβαθμιστεί ώστε να ανιχνεύει διοξείδιο του θείου (SO₂) και να ελέγχει την κατάσταση του καταλύτη, εξασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στη μέγιστη απόδοσή του.
Facebook Comments