Αυξημένες κατά 11% ήταν οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης Hennes & Mauritz (H&M) τον Σεπτέμβριο, σε σχέση με τον ίδιο μήνα της περσινής χρονιάς.

Στις 24 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι οι πωλήσεις των πρώτων 22 ημερών του Σεπτεμβρίου εμφάνιζαν αύξηση 12%, καθώς οι θερμοκρασίες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές είχαν επιστρέψει σε κανονικά επίπεδα μετά από τον ασυνήθιστά ζεστό Αύγουστο.

Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων της αλυσίδας ανερχόταν σε 3.733 στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, έναντι 3.338 στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.
Η ποσοστιαία μεταβολή των πωλήσεων του Οκτωβρίου αναμένεται να δημοσιευθεί στις 16 Νοεμβρίου.

Facebook Comments