H εμβληματική αμερικάνική εφημερίδα New York Times φαίνεται πως ενδίδει στα νέα ήθη του ίντερνετ και των ψηφιακών media, κάνοντας άνοιγμα σε viral περιεχόμενο και πιο ανάλαφρη ή έστω γρήγορη, ειδησεογραφία.  

Το νέο τμήμα της, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το capitalnewyork.com, καλείται να διαχειριστεί αυτό το ελκυστικό εμπορικά περιεχόμενο που όμως κυκλοφορεί ανεξέλεγκτο και σε μεγάλη πληθώρα στο διαδίκτυο. Το πιθανότερο είναι πως δεν θα δούμε βίντεο με “σκυλάκια και γατάκια που κάνουν παρέα” να μοιράζονται στα social media των ΝΥΤ, αλλά σίγουρα θα υπάρχει μια διαφορετική αντιμετώπιση των ειδήσεων που όλοι βλέπουμε να κάνουν το γύρο του διαδικτύου.  

Με επικεφαλής τον Patrick LaForge, το νεοσυσταθέν newsroom θα καλύπτει ειδήσεις και περιεχόμενο που εκτιμάται πως ψάχνουν οι περισσότεροι αναγνώστες στο ίντερνετ. Το στοίχημα της ομάδας είναι να μην γίνεται μια απλή αναπαραγωγή που θα φέρνει “κλικς” αλλά να δώσει και το κάτι παραπάνω, σύμφωνα με το memo που μοιράστηκε.   «Αυτή η νέα ομάδα θα πρέπει γρήγορα και έξυπνα να ζυγίζει τα θέματα που συζητιούνται και προσελκύουν την προσοχή όλη την ημέρα και που αφορούν  όλο τον κόσμο», έγραφε το εγχειρίδιο οδηγιών. Το στοίχημα αυτής της νέας δημοσιογραφικής ομάδας είναι να έχουν ταχύτητα και γρήγορη ενημέρωση σε όσα γεγονότα είναι σε εξέλιξη ή κάνουν μεγάλη αίσθηση, αλλά χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο το κύρος και την σοβαρότητα που συνοδεύουν την εφημερίδα από την ίδρυσή της το 1851, μέσα από δεκάδες βραβεία και διακρίσεις.  

Η κίνηση αυτή έρχεται παράλληλα με την πιο επιθετική στρατηγική που αποφάσισαν οι Times προκειμένου να μεγαλώσουν το αναγνωστικό τους κοινό στην ψηφιακή έκδοση, κάτι που είναι απαραίτητο για την αύξηση εσόδων. Πρόσφατα μάλιστα, παρατηρήθηκε μια πρώτη κίνηση από την ψηφιακή έκδοση της εφημερίδας η οποία κατέφυγε σε διαφημίσεις στα social media με τη μορφή Marketing buzz και Word of Mouth – βάζοντας δηλαδή χρήστες να κάνουν έμμεση διαφήμιση και να προωθούν ακόμη και τις συνδρομές της.  

Facebook Comments