Την έναρξη μιας νέας συνεργασίας με την Google ανακοίνωσε η Yahoo, στην προσπάθειά της να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησής της.

Η συμφωνία, που στηρίζεται σε μία ήδη υπάρχουσα συνεργασία με την Microsoft, αφορά στην παροχή διαφημίσεων, αλγορίθμων αναζήτησης και υπηρεσιών αναζήτησης φωτογραφιών για την desktop και mobile έκδοση του Yahoo Search.

Από την πλευρά της, η Yahoo θα έχει το δικαίωμα να αποφασίζει ποιους όρους αναζήτησης θα αποστέλει για να εξυπηρετηθούν από τη Google, χωρίς κάποιον minimum περιορισμό.

«Από τις αρχές Οκτωβρίου, η εταιρεία μας ήρθε σε συμφωνία με τη Google και στο εξής θα είμαστε ακόμα πιο ευέλικτοι στην επιλογή αποτελεσμάτων αναζήτησης και διαφημίσεων. Οι νέες παροχές από τη Google συμπληρώνουν τις υπηρεσίες αναζήτησης που μας παρέχει η Microsoft, η οποία με τη σειρά της παραμένει ισχυρός συνεργάτης», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Στην πράξη, η Yahoo επιχειρεί να κερδίσει ένα μικρό κομμάτι από την διαφημιστική πίτα της Google, εκμεταλλευόμενη την σημαντικά πιο αποτελεσματική και λειτουργική πλατφόρμα διαφημίσεων.

Η συμφωνία των δύο κολοσσών θα ισχύει μέχρι το 2018, ενώ η αντίστοιχη με τη Microsoft έχει δεκαετή εφαρμογή.
 

Facebook Comments