Κάποια αυτοκίνητα είναι καταδικασμένα να γίνουν κλασικά συλλεκτικά. Καταδικασμένα να γίνουν αφίσα σε παιδικά δωμάτια. Ένα τέτοιο είναι η BMW M4 GTS, το καινούργιο τεχνολογικό αριστούργημα της BMW M GmbH. Με εμφάνιση και τεχνολογία από το χώρο των αγώνων, η M4 GTS έχει σαφείς προθέσεις και το αποδεικνύει ο χρόνος γύρου των 7,28 λεπτών στο θρυλικό Nürburgring-Nordschleife.

Η BMW M GmbH λανσάρει τη BMW M4 GTS σε μία ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής 700 μονάδων για να γιορτάσει την 30ή επέτειο της BMW M3, που βρίσκεται στην παραγωγή από το 1986. Η πρώτη ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων στη γκάμα M3/M4 θα διατίθεται επίσης για πρώτη φορά στη σημαντική αγορά της Β. Αμερικής.

«Ειδικές εκδόσεις όπως οι BMW M3 GT, BMW M3 CSL, BMW M3 GTS και BMW M3 CRT έχουν παράδοση δεκαετιών στη μεσαία γκάμα μας – που συνεχίζεται με τη BMW M4», σχολιάζει ο FrankvanMeel, CEO της BMW M GmbH.

Η BMW M4 GTS χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα των BMW M3/M4, με την προσθήκη τεχνολογίας ψεκασμού νερού που ενισχύει σημαντικά την 3λιτρη μονάδα. Η κινητήρια ισχύς έχει αυξηθεί στα 500 hp και η ροπή στα 600 Nm και το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 305 km/h.

Και όλα αυτά με συνολικό βάρος μόλις 1.510 kgκαι εξαιρετική αναλογία βάρους / ισχύος 3.0 kg/hp, που επιτυγχάνεται χάρη σε μια σειρά από επεμβάσεις, όπως τα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα, η ελαφριά κεντρική κονσόλα, το ελαφρύ πίσω εσωτερικό πάνελ με διαχωριστικό χώρου αποσκευών, οι ελαφρωμένες πόρτες και οι πλαϊνές επενδύσεις με υφασμάτινες «θηλιές» αντί χειρολαβών, η εσωτερική τραβέρσα ταμπλό κατασκευάζεται από ελαφρύ ανθρακόνημα, το νέας σχεδίασης καπό, η οροφή και το ρυθμιζόμενο splitter από πλαστικό CFRP,η ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα, με βάσεις από κατεργασμένο αλουμίνιο, το πίσω καπό από CFRP, οδιαχύτης είναι επίσης από ανθρακόνημα,το σύστημα εξαγωγής έχει σιλανσιέ από τιτάνιο και η λίστα δεν τελειώνει…

Η BMWM4 GTS έχει στάνταρ 7τάχυτο M DoubleClutchTransmissionκιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddlesστο τιμόνι, και προγράμματα αλλαγών Drivelogic και LaunchControl. Φοράει πανάλαφρες, αλουμινένιες ζάντες, σφυρήλατες και γυαλισμένες, σε απόχρωση AcidOrange, η ανάρτηση coilover τριών δρόμων με γόνατα ελατηρίων Μ, προσαρμόζεται στις ατομικές προτιμήσεις και κατά συνέπεια στις απαιτήσεις διαφορετικών αγωνιστικών σιρκουί, ενώ τα ελαφρά κεραμικά φρένα από carbon προσφέρουν εξαιρετική επιβράδυνση. 

Facebook Comments