Το 2015 η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, παρά τις αντιξοότητες, παρουσίασε άνοδο των πωλήσεων κατά 6,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με το συνολικό νούμερο ταξινομήσεων να φτάνει τις 75.805 μονάδες.

Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον η Suzuki κατόρθωσε να εδραιώσει μία δυναμική παρουσία εξασφαλίζοντας την 6η θέση και ποσοστό 5.3%, με τους Έλληνες καταναλωτές να βεβαιώνουν την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.

Το νέο Vitara, που παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2015 κατάφερε μέσα στους εννέα μήνες διάθεσής του να καταλάβει την 1η θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας του (dualpurposevehicles), σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ.

Σημαντική θέση κατέλαβε και το S Cross, την 3η στην κατηγορία, με την Suzuki να αποτελεί έτσι τον ισχυρότερο παίχτη της κατηγορίας.

Για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε, η Suzuki έχει υψηλούς στόχους για το Vitara καθώς η υπάρχουσα γκάμα συμπληρώνεται από εκδόσεις με τεχνολογία αιχμής, όπως η έκδοση Vitara S 1.4 Turbo με 140 ίππους, αλλά και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCSS που διατίθεται στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 4WD.

Και συνολικά όμως, η θέση της Suzukiαναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω καθώς θα προστεθεί το ολοκαίνουριο hatchbackSuzukiBaleno, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Απρίλιο.

Facebook Comments