Η BMW, η γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις με το brand name της αυξήθηκαν 2,9% στα 201.352 οχήματα τον Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγουμένου έτους, κυρίως λόγω των ισχυρών πωλήσεων των 2-Series compact μοντέλων και των SUVs.

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της, συμπεριλαμβανομένων και των MINI και Rolls-Royce και των μοτοσυκλετών BMW, αυξήθηκαν 3,5% στα 240.659 οχήματα.

“Ο Μάρτιος ήταν ένας από τους καλύτερους ενιαίους μήνες της BMW και είμαι ευτυχής που βλέπω ότι η καινοτόμα σειρά προϊόντων μας, μας δίνει τη δυνατότητα να πετύχουμε συνεχή, βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη”, δήλωσε ο Ian Robertson, μέλος του δ.σ. επικεφαλής πωλήσεων και marketing.

“Είμαι βέβαιος ότι σε παγκόσμιο επίπεδο θα δούμε αυτή την θετική τάση να συνεχίζεται σε όλο το έτος”.

Facebook Comments