Ο Αργεντίνικος Νονός και η Meryl Streep ως η χειρότερη σοπράνο όλων των εποχών. Και 2 κωμωδίες για γαρνιτούρα, ό,τι πρέπει για θερινό κινηματογράφο…

EL CLAN/ Η ΦΑΜΙΛΙΑ   2.5/5
Σκηνοθεσία : Pablo Trapero
Πρωταγωνιστούν : Guillermo Francella, Peter Lanzani

Η ιστορία της οικογένειας των Puccio που προέβη σε απαγωγές και δολοφονίες στην Αργεντινή του 1983…

Εξαιτίας κυρίως του Johnny Depp που πρωταγωνίστησε στο άνευρο Black Mass, δεν πολυδόθηκε σημασία σε αυτό το επίσης Σκορτσεζικής έμπνευσης διαμαντάκι από την Αργεντινή, παρότι απέσπασε το Ασημένιο Λέοντα σκηνοθεσίας στη Βενετία. Το φιλμ πετυχαίνει το διπλό στόχο του, και να παρουσιάσει δηλαδή την απίστευτη ιστορία της οικογένειας αλλά και να καταδείξει το γενικότερο κλίμα διαφθοράς και κατάπτωσης στη χώρα αμέσως μετά την κατάρρευση της χούντας του Βιδέλα. Ο Trapero είναι μάστορας στη σκηνοθεσία , οι σκηνές των απαγωγών είναι εξαιρετικές , κι έχει ένα ιδιαίτερο ύφος , πολλές φορές ειρωνικό και δημιουργεί την πρέπουσα ατμόσφαιρα. Εξαιρετικός ο Francella ως άλλος Vito Corleone – μόνο που εδώ ο πάτερ φαμίλιας δεν κάνει τα πάντα για την οικογένεια του αλλά περιμένει ότι η οικογένεια του θα κάνει τα πάντα για εκείνον! Τον τρόμο που μεταδίδει ο Depp με τα μαύρα γυαλιά και το πολύ make-up , ο Francella το καταφέρνει μόνο με τα γαλάζια του μάτια. Στα αρνητικά, ο φάρος ηθικής που υποτίθεται ότι καλείται τουλάχιστον στην αρχή ο μεγάλος γιος , μάλλον αχνοφέγγει ενώ η ταινία δεν μπορεί να καυχιέται ότι φέρνει καινούρια χαρακτηριστικά στο είδος αυτό. Οι Coppola και Scorceze θα έγνεφαν καταφατικά.

LORENCE FOSTER JENKINS/ΦΛΟΡΕΝΣ:ΦΑΛΤΣΑ ΣΟΠΡΑΝΟ   2/5
Σκηνοθεσία : Stephen Frears
Πρωταγωνιστούν : Meryl Streep, Hugh Grant,

Δεν υπάρχει περίπτωση ότι η Florence Foster Jenkins ( Streep) υπήρξε η πιο παράφωνη wannabe σοπράνο που γέμισε το Carnegie Hall της Νέας Υόρκης. Και 72 χρόνια μετά το θάνατο της μπορεί να γεμίσει και μερικούς κινηματογράφους. Η ταινία πάντως του Frears που κόντρα στις συνήθειες , του κάνει κωμωδία, για το υπαρκτό αυτό πρόσωπο κάθε άλλο παρά χάνει τον….τόνο, στο μεγαλύτερο διάστημα.

Αναπόφευκτα θα γίνει η σύγκριση με το Γαλλικό Marguerite που πραγματεύθηκε το ίδιο πρόσωπο με την ετυμηγορία να λέει ότι ο Frears δεν στοχεύει τόσο πολύ στο σχόλιο για την μπουρζουαζία της εποχής, την ματαιοδοξία του χαρακτήρα του αλλά και τη φιλαργυρία του “υποστηρικτικού” κατά τάλλα συζύγου ( Grant). O Frears είναι επιεικής με τον χαρακτήρα του παρουσιάζοντας ως “μοχθηρούς” όσους προσπαθούν να του κόψουν το δρόμο – όπως οι κριτικοί της Νέας Υόρκης – προς την ….δόξα. Παραδίνεται στη …γοητεία της Streep – η οποία ναι , σωστά μαντέψατε , είναι μια ακόμη φορά πολύ καλή – όπως άλλωστε και ο Grant . Πολλές και καλές κωμικές στιγμές και καλή σκηνοθεσία υψηλό επίπεδο παραγωγής. Στο δεύτερο μέρος όμως ο Frears έχει ξεχάσει ό,τι ερωτήματα έθεσε στο πρώτο ( τα ελατήρια της συμπεριφοράς του συζύγου, η παράλληλη όχι σχέση του συζύγου της Jenkins) κι εκεί χάνει και το παιχνίδι. Επαναλαμβανόμενες σκηνές με την Streep να…σκούζει και χωρίς κάτι ιδιαίτερο να γίνεται μέχρι το κονσέρτο της…συμφοράς. Αν αγαπάς τη …μουσική , μην το δεις. 

CENTRAL INTELLIGENCE/ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΦΥΪΑΣ     1/5
Σκηνοθεσία : Rawson Marshall Thurber
Πρωταγωνιστούν : Dwayne Johnson, Kevin Hart, Aaron Paul

Μειλίχιος λογιστής ξαναβρίσκει παλιόφιλο από το σχολείο και προσηλυτίζεται στον κόσμο της κατασκοπίας……

Στη θεωρία , μια κωμωδία κατά του bullying και κατά δεύτερον σάτιρα των ταινιών κατασκοπίας, στην πράξη μια ακόμη χαζοκωμωδία. O Hart επαναλαμβάνει τη γνωστή μανιέρα και αν συνεχίσει έτσι , οδεύει προς την πρόωρη συνταξιοδότηση, ο Johnson δείχνει σημεία ζωής , σαν να το διασκεδάζει λίο περισσότερο. Το σενάριο σχεδόν δεν υπάρχει , οι πραγματικά αστείες στιγμές ελάχιστες. Ούτε για θερινό…..

BABYSITTING 2/ΌΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΒΑ      1/5
Σκηνοθεσία : Nicolas Benamou, Philippe Lacheau

Παρέα πηγαίνει στη Βραζιλία διακοπές, οι οποίες αποδεικνύονται πολύ περιπετειώδεις…..

Το Νο1 δεν είχε προβληθεί στη χώρα, δεν καταλαβαίνω γιατί τούτο εδώ βρήκε διανομή , τη στιγμή που οι καλές ταινίες που δεν φτάνουν ποτέ στους Ελληνικούς προτζέκτορες είναι πάρα πολλές. Κατ αρχήν απευθύνεται σε λοβοτομημένους! Γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς πώς οι δημιουργοί,  μας βάζουν να βλέπουμε τις περιπέτειες μιας παρέας, για την τύχη της οποίας θα πρέπει να αγωνιούμε, μέσα από την  κάμερα ενός εκ των μελών της όπως τις κατέγραψε!!! Ό,τι να ναι!! Και φυσικά αυτά που βλέπουμε στην κάμερα δεν παραπέμπουν στο Blair Witch Project αλλά σε φοιτητική βιντεοκωμωδία…. 

Facebook Comments