Νέος κινητήρας turbo από τη SsangYong
Στην παρουσίαση ενός νέου κινητήρα με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μίγματος (lean burn) προχώρησε η SsangYong
Στην παρουσίαση ενός νέου κινητήρα με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μίγματος (lean burn) προχώρησε η SsangYong
Στην παρουσίαση ενός νέου κινητήρα με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μίγματος (lean burn) προχώρησε η SsangYong στην 38η Διεθνή Έκθεση Περιβαλλοντικών Τεχνολογιών & Πράσινης Ενέργειας που διεξήχθη στην Ν. Κορέα.
Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας DGI Turbo παρουσιάστηκε μαζί με το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας για την εγχώρια αγορά, το πολυτελές σεντάν Chairman W, που μπορεί να μη μας αφορά εδώ στην Ελλάδα, αλλά απεικονίζει τις προθέσεις του Κορεάτη κατασκευαστή.
Η SsangYong εξελίσσει αυτή τη, φιλική προς το περιβάλλον, τεχνολογία κινητήρων, ως μέρος ενός εθνικού project του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Κορέας, με σκοπό τον περιορισμό των ρύπων και την αύξηση της απόδοσης, και ο νέος κινητήρας έχει να επιδείξει καλύτερη απόδοση και κατά 20% χαμηλότερους ρύπους από τον 3.2 κινητήρα βενζίνης που εξοπλίζει τώρα το Chairman W.
Ο νέος κινητήρας αναμένεται να εξοπλίζει το νέο SsangYong Rexton που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017. Παράλληλα, η SsangYong εξελίσσει και ένα ηλεκτρικό όχημα με σύστημα επέκτασης της αυτονομίας (EVR).
Facebook Comments