Τί απαντά το Υπ.Μεταφορών για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων
«Δεν διακινδυνεύεται καμία συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω των έργων στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
«Δεν διακινδυνεύεται καμία συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω των έργων στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
«Δεν διακινδυνεύεται καμία συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω των έργων στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» τονίζει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Μεταφορών απαντώντας τόσο σε σχετικά δημοσιεύματα όσο και σε στελέχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το εν λόγω έργο.
Το υπουργείο αφού παραθέτει συγκεκριμένα στοιχεία για την πορεία του «θεάρεστου» έργου στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ επί των κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ – ΠΑΣΟΚ καθώς και τι έγινε από τον Φεβρουάριο του 2015 έως σήμερα, υποστηρίζει «πως τα έργα δυστυχώς για αυτούς πραγματοποιούνται από την κυβέρνηση και αυτό είναι το πρόβλημά τους».
«Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον ελληνικό λαό, αφού πρώτα δηλώσουμε ότι δεν διακινδυνεύεται καμιά συμφωνία, και να δώσουμε τα στοιχεία του θεάρεστου έργου των κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καθώς και τι έγινε από τον Φεβρουάριο του 2015 έως σήμερα:
Στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εκτελούνται δύο (2) έργα.
-Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΚΑΘΜ
Ημερ. Υπ. Σύμβασης:31.10.2005
Συμβατική Ημερ. Περαίωσης : 28. 7.2011
– Στη συνέχεια υπογράφτηκε Συμπληρωματική Σύμβαση για την Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΚΑΘΜ
Ημερ. Υπ. Σύμβασης :26.04.2011
Συμβατική Ημερ. Περαίωσης : 31. 12.2012
Ποια όμως ήταν η πρόοδος των εργασιών σε κάθε έργο για τα οποία τόσο αγωνιά σήμερα;
-Αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος διαδρόμου 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΚΑΘΜ
Ημερ. Υπογραφής. Σύμβασης :24.12.2012
Συμβατική Ημερομηνία. Περαίωσης : 16. 8.2014
Και συνεχίζει η ανακοίνωση του υπουργείου:
«Τα ποσοστά προόδου των εργολαβιών (ποσοστά απορρόφησης) την 1-1-2015 συγκεκριμένα ήταν:
Για την εργολαβία της Αναβάθμισης είχε εκτελεστεί το 22% των έργων 4 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία περαίωσης
Για την εργολαβία της Επέκτασης 76% περίπου της αρχικής Σύμβασης (87% της 1ηςΣΣΕ), 3 χρόνια μετά τη συμβατική ημερομηνία περαίωσης και
Ποια είναι τα αντίστοιχα ποσοστά προόδου σήμερα (στοιχεία της 30ης /Νοε/2016) :
Για την εργολαβία της Αναβάθμισης 53% περίπου
Για την εργολαβία της Επέκτασης 81% περίπου της αρχικής Σύμβασης (95% η 1η ΣΣΕ)
Να σημειώσουμε ότι την 1-1-2015 δεν είχε προβλεφθεί ούτε ένα (1) ευρώ για την απόδοση περίπου 90εκατ.ευρώ ως συμμετοχή της ΥΠΑ στα έργα των αεροδρομίων ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Χανίων και Σκιάθου. Έτσι έβγαλαν δημιουργικά και τον προϋπολογισμό της ΥΠΑ το 2014.
Να σημειώσουμε, επίσης, ότι επί επτά (7) χρόνια συζητούσαν το σύστημα φωτοσήμανσης θα έχει ο διάδρομος και δεν το είχαν λύσει».
«Δηλώνουμε ότι τα στελέχη και οι πρώην υπουργοί των κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, θα ήταν καλό πρώτα να ενημερώνονται επαρκώς και αξιόπιστα, δεύτερον να ενημερωθούν από τους συναδέλφους τους υπουργούς και Διοικητές της ΥΠΑ για τα έργα που «παρέδωσαν» και στη συνέχεια να βγάζουν τις «αξιόπιστες» ανακοινώσεις τους.
Facebook Comments