Οι Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας με το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο
Ξεκίνησε από χθες 1η Φεβρουαρίου 2017 η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ.
Ξεκίνησε από χθες 1η Φεβρουαρίου 2017 η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ.
Ξεκίνησε από χθες 1η Φεβρουαρίου 2017 η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ. Από τον Απρίλιο και συγκεκριμένα τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017, θα είναι λειτουργικό το έργο και στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, δηλαδή για όλο το σύστημα του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, το νέο έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους: το πολλαπλό εισιτήριο, AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και την έξυπνη κάρτα AΤΗ.ΕΝΑ Card.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Κατά την τρέχουσα περίοδο προσαρμογής, θα συνυπάρχουν τόσο η ηλεκτρονική όσο και η χάρτινη μορφή εισιτηρίων και καρτών, ενώ η ένταξη όλων των τύπων κομίστρου στο νέο σύστημα θα γίνεται σταδιακά, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν τον κατάλληλο χρόνο να εξοικειωθούν με τις νέες δυνατότητες και τα οφέλη που αυτό προσφέρει.
Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιείται τρεις μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση, η δε μεταβατική περίοδος και η πλήρης εφαρμογή του θα διαρκέσει πολύ λιγότερο από ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ο βαθμός εξοικείωσης του επιβατικού κοινού και η καλύτερη εξυπηρέτηση θα είναι και τα κριτήρια της τελικής απόφασης κλεισίματος των πυλών.
Με το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο όλες οι ομάδες που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση όπως οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ, καθώς και οι ομάδες που μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές κ.λ.π. θα συνεχίσουν να μετακινούνται όπως πριν, διατηρώντας το αντίστοιχο δικαίωμά τους.
Η ύπαρξη του νέου, έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καταστήσει πιο ευέλικτη την χρήση που θα είναι για πρώτη φορά ανάλογη με τα χαρακτηριστικά μετακίνησης κάθε επιβάτη. Η απόκτηση δε του έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι πιο εύκολη και φιλική από ποτέ.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται καθώς έχει αναπτυχθεί με τον πιο άρτιο τρόπο ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο και τεχνολογικά εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα, που επιτρέπει αφενός στον ΟΑΣΑ να διαμορφώσει σταδιακά ένα επιβατοκεντρικό και αποδοτικότερο σύστημα κομίστρου και αφετέρου στους πολίτες να επιλέγουν ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα κόμιστρα. Στο άμεσο μέλλον, μετά την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση των επιβατών θα γίνουν αναλογικές, δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα με το πόσο μετακινείται.
Facebook Comments