Στην Ευρώπη επεκτείνεται η Δωδώνη
Μέσω της chillbox επεκτείνεται η Δωδώνη στην ευρωπαϊκή αγορά και προτείνει νέα γκάμα προϊόντων.
Μέσω της chillbox επεκτείνεται η Δωδώνη στην ευρωπαϊκή αγορά και προτείνει νέα γκάμα προϊόντων.
Σε κάθε κατάστημα της αλυσίδας, εκτός από το frozen yogurt, προσφέρεται μια μεγάλη ποικιλία μοναδικών παγωτών, εκλεκτού καφέ που
ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό γνώστη του είδους, yogo smoothies, smoothies, δροσιστικές γρανίτες, λαχταριστά milkshakes, φρουτοσαλάτες και φρέσκοι φυσικοί χυμοί.
Η λειτουργία του καταστήματος είναι self service και τα προϊόντα πωλούνται υπό την μορφή Take Away. Οι προδιαγραφές του concept αφορούν σε κατάστημα 25 – 70 τ.μ.σε εμπορικό δρόμο με αυξημένη διέλευση πεζών. η αρχική επένδυση αφορά τις μηχανές για το frozen yogurt (1 ή 2 διπλές μηχανές), βιτρίνα toppings (40 είδη), βιτρίνα παγωτού, πάγκο παρασκευής με μηχανές καφέ και μπλέντερ ροφημάτων, ψυγεία, λάτζες πάγκο και σκαμπό για τους πελάτες και είναι της τάξεως των 60,000 ευρώ για κατάστημα 30 – 35 τ.μ.. Τα entry fees (10ετής σύμβαση) είναι 12,500 ευρώ.
Πηγή:www.reporter.gr
Facebook Comments