Το «διαζύγιο» ΕΕ-Βρετανίας οδήγησε στον χωρισμό 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους
Έναν χρόνο μετά το δημοψήφισμα για το μέλλον της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την απόφαση για Brexit, μία νέα έρευνα καταδεικνύει ότι το «διαζύγιο» Ευρωπα
Έναν χρόνο μετά το δημοψήφισμα για το μέλλον της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την απόφαση για Brexit, μία νέα έρευνα καταδεικνύει ότι το «διαζύγιο» Ευρωπα
Έναν χρόνο μετά το δημοψήφισμα για το μέλλον της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την απόφαση για Brexit, μία νέα έρευνα καταδεικνύει ότι το «διαζύγιο» Ευρωπαϊκής Ένωσης – Βρετανίας οδήγησε στον χωρισμό ακόμα 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους λόγω «αγεφύρωτων διαφορών» στο θέμα της Βρετανικής εξόδου.
Η έρευνα διεξήχθη για λογαριασμό της ιστοσελίδας γνωριμιών eHarmony που θέλησε να μελετήσει την επίδραση της πολιτικής στις ερωτικές σχέσεις με αφορμή την πρώτη επέτειο του δημοψηφίσματος υπέρ του Brexit.
Το 3,4% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το Brexit ήταν αφορμή για να αποφασίσουν να σταματήσουν να βγαίνουν με κάποιον.
Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18-24 ετών, με το 10% να απαντά ότι χώρισε ή σταμάτησε να βλέπει κάποιον εξαιτίας των απόψεών του για το δημοψήφισμα.
Σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε τον Μάρτιο του 2017 από την ICM, το 16% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το δημοψήφισμα επιβάρυνε τις προσωπικές σχέσεις με την οικογένεια, τους φίλους ή τους συναδέλφους ενώ το 6% παραδέχθηκε ότι διαπληκτίστηκε με την οικογένειά του και το 2% διέκοψε «κάθε σχέση» με τουλάχιστον έναν συγγενή.
Πέρα από το Brexit, οι αντιτιθέμενες πολιτικές απόψεις οδήγησαν πέρσι περίπου 2,7 εκατομμύρια ανθρώπους, (ποσοστό 6%) σε τερματισμό της σχέσης τους στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων και σχέσεων που μόλις είχαν αρχίσει.
Πάντως τα στοιχεία της eHarmony έδειξαν ότι τα μέλη της ιστοσελίδας γνωριμιών που ανέφεραν το Brexit στο προφίλ τους, που τάσσονταν είτε υπέρ, είτε κατά της εξόδου από την ΕΕ (δηλαδή διευκρίνιζαν αν είναι Remainer ή Brexiteer) έλαβαν περισσότερα μηνύματα σε σύγκριση με όσα λαμβάνει ο μέσος χρήστης – οι γυναίκες είδαν αύξηση μηνυμάτων κατά 84% και οι άνδρες κατά 90%.
Facebook Comments