Στην πρώτη θέση των πιο πολύτιμων brands για το 2013 ανέβηκε η Apple, εκθρονίζοντας την Coca Cola ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας, σύμφωνα με την Interbrands.

Στην συγκεκριμένη λίστα είναι εμφανής η “έκρηξη των εταιρειών τεχνολογίας, οι οποίες καταλαμβάνουν τις 5 από τις 10 πρώτες θέσεις.

Το γνωστό αναψυκτικό πέρασε στην τρίτη θέση πίσω από τη Google στο φετινό κατάλογο με τα πιο πολύτιμα brands, ο οποίος καταρτίστηκε με βάση μία σειρά παραγόντων, μεταξύ των οποίων και οι οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών.

Facebook Comments