Η αλυσίδα καφετεριών Starbucks χρεώνει ακριβότερα τα ροφήματά της στην Κίνα σε σχέση με τις άλλες αγορές, αφήνοντας στην εταιρεία μεγάλα περιθώρια κέρδους, μετέδωσε τη Δευτέρα η Κεντρική Τηλεόραση της Κίνας (CCTV).

Τα Starbucks, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφετεριών στον κόσμο, είναι η τελευταία ξένη εταιρεία που έχει δεχτεί τα «πυρά» των κινεζικών μέσων ενημέρωσης, τα οποία έχουν βάλει στο στόχαστρο και άλλες ξένες εταιρείες, όπως η Apple, αναφέρει το πρακτορείο Ρόιτερς.

Όπως αναφέρει το CCTV, ένας καφές τύπου λάτε μεσαίου μεγέθους στο Πεκίνο κοστίζει 4,43 δολάρια (περίπου 3,23 ευρώ), ή αλλιώς ένα τρίτο περισσότερο από ότι κοστίζει στο Σικάγο.

«Η Starbucks είναι σε θέση να χρεώνει υψηλές τιμές στην Κίνα, κυρίως λόγω της τυφλής πίστης των καταναλωτών στη συγκεκριμένη αλυσίδα και σε άλλες δυτικές εταιρείες», δήλωσε στο CCTV ο επικεφαλής του Συλλόγου Καφετεριών στη Σαγκάη.

Η εταιρεία υπερασπίστηκε τη θέση της λέγοντας ότι οι τιμές αντανακλούν το υψηλότερο κόστος στην Κίνα, όπως τα ενοίκια και οι τιμές των πρώτων υλών. «Είναι αλήθεια ότι ένας λάτε καφές από τα Starbucks είναι πιο ακριβός στην Κίνα από ότι είναι στις ΗΠΑ», δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερς ο Τζον Κάλβερ, πρόεδρος της αλυσίδας στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.

Κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο, που έληξε στις 30 Ιουνίου, τα πρόσφατα αποτελέσματα της εταιρείας δείχνουν λειτουργικό περιθώριο κέρδους της τάξης του 36,2 τοις εκατό στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, 22,3 τοις εκατό στην Αμερική, και μόλις 3,2 τοις εκατό στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Facebook Comments